שתף קטע נבחר

ש"ס: "ליברמן הוא שמאל, איש ללא עקרונות"

במפלגת ש"ס תקפו את יו"ר ישראל ביתנו, בעקבות הריאיון ב-ynet שבו האשים אותם באישור הסכמי אוסלו: "ליברמן יכתיר ממשלת שמאל רק בשל שנאתו לנתניהו והקנאה בו". הם הוסיפו: "היום הוא ככה, מחר אחרת"

בש"ס תקפו הערב (ג') את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בעקבות הריאיון לאולפן ynet, שבו טען כי הסכמי אוסלו עברו רק בזכות תמיכת ש"ס. במפלגה תקפו: "ליברמן הוא שמאל ואם זה תלוי בו הוא יכתיר ממשלת שמאל".

 

 

"אביגדור ליברמן משקר ביודעין כשהוא אומר שהסכמי אוסלו עברו רק בזכות תמיכת ש"ס. סיעת ש"ס פרשה ממשלת רבין בספטמבר 1993 בעקבות החתימה על הסכמי אוסלו", אמרו במפלגה. "ליברמן, שכל חייו זיגזג בין שמאל לימין, מעדיף להפריח האשמות באוויר כדי להשכיח שהוא זה שהציע פתרונות הזויים מבית משרד השמאל הקיצוני כמו חילופי שטחים, החזרת היישובים בוואדי ערה לרשות הפלסטינית והעברת שכונות במזרח ירושלים לשם הקמת בירה פלסטינית".

 

המפלגה החרדית תקפה את ליברמן: "ליברמן הוא שמאל. הוא מנע לפני כשבועיים הקמת ממשלת ימין, גרר את ישראל למערכת בחירות מיותרת ואם זה יהיה תלוי בו הוא יכתיר ממשלת שמאל, רק בשל שנאתו היוקדת לבנימין נתניהו וקנאתו בו".

אביגדור ליברמן בראיון לאולפן ynet (צילום: אבי מועלם)
ליברמן באולפן ynet. "אם זה יהיה תלוי בו הוא יכתיר ממשלת שמאל"(צילום: אבי מועלם)

בש"ס סיפרו על שיתופי הפעולה שערכו עם ליברמן לאורך השנים: "הוא נחשב במשך עשרות השנים האחרונות חבר קרוב של הסיעות החרדיות. ש"ס וישראל ביתנו פעלו יחד בממשלה ובמאות רבות של שיתופי פעולה פוליטיים במישור הארצי וברשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, האחרון שבהם היה שיתוף הפעולה ההדוק לבחירת משה ליאון לראש העיר ירושלים. ליברמן איננו אנטי חרדי, הוא איש ללא עקרונות. היום ככה, מחר אחרת".

 

בריאיון לאולפן ynet אמר הבוקר ליברמן: "אנחנו הולכים לבחירות בגלל כניעה של נתניהו לחרדים. ממשלה עם חרדים זה נוח מאוד, כי חרדים לא מתערבים בדרך כלל, לא בנושא ביטחון, לא בנושא חוץ, אלא הכל אומרים אמן, העיקר שהצ'קים יגיעו בזמן. צריך להבין, חרדים זה לא ימין. כל הסכמי אוסלו התאפשרו רק בזכות ש"ס".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
דרעי וליברמן
צילום: יאיר שגיא
מומלצים