שתף קטע נבחר

גנץ: "במקום שהממשלה תקדם את המדינה - היא גורמת לה לשקוע"

יו"ר כחול לבן תקף את ראש הממשלה, כינה אותו "חלש" וקרא ליועמ"ש להכריע בתיקי נתניהו: "הממבו ג'מבו המשפטי הזה לא יכול להימשך" . לפיד: "נתניהו בנה מערך מושחת שעובד בשבילו"

 

 

פחות מ-100 ימים לבחירות: יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, כינה בפתח ישיבת סיעת כחול לבן את ראש הממשלה בנימין נתניהו "חלש" ואמר: "הבחירות הוקדמו בגלל הצרכים המשפטיים של נתניהו. במקום שתהיה ממשלה יציבה ושולטת, הבחירות הוקדמו לאפריל 2019 בגלל צרכים משפטיים והמשך ביסוס הבריחה של נתניהו מאימת הדין".

 

"במקום שהממשלה תדאג שהמדינה תתקדם, הממשלה גורמת למצב שהמדינה שוקעת. רוצים דוגמא? קחו את אילת", אמר גנץ על משבר סגירת שדה התעופה דוב בתל אביב. "צריך לקבל החלטות על שדה דוב ולוודא שיש פתרונות. הכל קורה רק בגלל שנתניהו חלש", הוסיף.

 

לפיד וגנץ בישיבת סיעה
"במקום שהממשלה תדאג שהמדינה תתקדם הממשלה גורמת למצב שמדינה שוקעת"(צילום: עמית שאבי)
גנץ פנה גם ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שיכריע בסוגיית תיקי נתניהו אחרי השימוע שייערך בתיקיו: "אני קורא למנדלבליט להפסיק את ריקוד הבריחה המושחת הזה של נתניהו מאימת הדין. הממבו ג'מבו המשפטי הזה לא יכול להימשך".

 

"צריך להחליט אם יוגש נגד נתניהו כתב אישום או לא הכל על פי חוק ודין והכל בסדר. רק דברים צריכים לקרות כי כשזה לא קורה, זה בא על חשבונה של המדינה. שנה שלמה הלכה פארש על העניין הזה", הוסיף.

 

מספר 2 ברשימת כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, אמר: "לנתניהו יש שני עיתונים שעובדים אצלו, תחנת טלוויזיה משלו, שדרני רדיו שמקבלים דף מסרים ישר מנתן אשל, שרי ממשלה שזוחלים סביבו על הגחון נטולי דעה משלהם, הוא לא מתראיין ולא נואם - אבל הוא בנה מגפון. 20 שנה הוא בנה מערך מושחת ענק שעובד בשבילו. מכונה של שטיפת מוח".

לפיד וגנץ בישיבת סיעה
"20 שנה שנתניהו בנה מערך מושחת שעובד בשבילו"(צילום: עמית שאבי)

"ואז הוא מתבכיין שהתקשורת שמאלנית, מחפש כל היום איזה גרבוז להיעלב ממנו כדי שיוכל להגיד שרודפים אותו. מי נשאר לרדוף אותו? חצי מהתקשורת משותקת מרוב פחד, החצי השני עובד אצלו".

 

שלשום טען ח"כ אבי ניסנקורן, מספר 5 ברשימת כחול לבן, כי המפלגה "מתנהלת גרוע". בריאיון לאולפן ynet תקף יו"ר ההסתדרות לשעבר את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ההליכה לבחירות נוספות ויקרות, הסביר כי המפלגות הערביות לא יוכלו להיות חלק מהקואליציה "בגלל המצב הביטחוני", והצהיר: "כשנגיע למשא ומתן הקואליציוני - נדע להגיע להסכם גם עם החרדים".

 

ניסנקורן התייחס להסכם הרוטציה בין ח"כ יאיר לפיד, מספר 2 במפלגתו, לבין היו"ר בני גנץ, במיוחד לאור סירוב החרדים לשבת בממשלה עם לפיד. "האמת שלנו היא שוויון בנטל, זו האמת שלנו לציבור", הסביר. "אנחנו בעד סבלנות ודו-קיום ועבודה ביחד עם החרדים. אני חושב שזה יכול לעבוד ביחד. כשנגיע למשא ומתן הקואליציוני – נדע גם להגיע להסכמים עם החרדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
יו"ר כחול לבן בני גנץ
צילום: עמית שאבי
מומלצים