שתף קטע נבחר

מתי בחינת הבגרות? תלוי באיזה טלפון בדקתם

תלמידים שרצו לוודא מתי שעת הבחינה גילו הבדלים של שלוש שעות בבדיקה ממכשירים שונים. תלמיד מהצפון: "יכול להיות שיהיו מחר תלמידים שלא יגיעו בשעה שהבחינה תתחיל". משרד החינוך: הבעיה נפתרה

 

אייפון מול אנדרואיד בגרות בחינות בחינה כימיה ()

תקלה בממשק הטכנולוגי של משרד החינוך הובילה לבלבול בקרב תלמידים ברחבי הארץ, כשבאתר המשרד הופיעו שעות שונות של אותה בחינת בגרות. תלמידים שנכנסו בימים האחרונים לאתר המשרד ממכשיר האייפון, בעלי מערכת הפעלה iOS, ראו שעת בחינה שונה מזו שהופיעה במכשירים עם מערכת הפעלה המבוססת אנדרואיד. בעקבות פניית ynet בעניין הודיע משרד החינוך כי הבעיה נפתרה.

 

שעת הבחינה שתתקיים מחר (ה') בכימיה (שאלון מספר 37381), כפי שהיא מופיעה באנדרואיד, היא 10 בבוקר - השעה הנכונה. לעומת זאת, באייפון שעת הבחינה היא 13:00. באנדרואיד שעת הבחינה בספרות (שאלון 9112) שתתקיים ביום שני הבא, היא 10:30 בבוקר - השעה הנכונה. באייפון, לעומת זאת, שעת הבחינה היא 13:30.

אייפון מול אנדרואיד בגרות בחינות בחינה כימיה ()
אייפון מול אנדרואיד בגרות בחינות בחינה כימיה

אייפון מול אנדרואיד בגרות בחינות בחינה כימיה ()
  

שעת בחינת הבגרות בגיאוגרפיה (שאלון מספר 57387), שתתקיים ביום רביעי הבא, היא 9:00 בבוקר לאלו שנכנסו לאתר המשרד עם מכשירים בעלי מערכת הפעלה של אנדרואיד - השעה הנכונה - או 12 בצהריים לאלו שנכנסו לברר את שעת הבחינה באמצעות מכשיר האייפון שלהם.

 

מורים ותלמידים ברחבי הארץ סיפרו על הבלבול שגרמה התקלה. "אמרו לנו בבית הספר שהמבחן בכימיה יתקיים מחר בשעה 10:00 בבוקר", מספר תלמיד מצפון הארץ. "נכנסתי לאתר של משרד החינוך דרך האייפון שלי כדי לוודא שוב את שעת הבחינה, וראיתי שהבחינה מתחילה בשעה 13:00".

 

"כרגע יש בלבול בקרב התלמידים לגבי שעת הבחינה, וזה משמעותי בבחינה קשה כמו הבגרות בכימיה. זה משמעותי לדעת האם המבחן מתחיל בשעה 10:00 בבוקר או ב-13:00. תלמיד יכול לחשוב שיש לו עוד כמה שעות להתכונן לבחינה ולעבור שוב על החומר, למרות שהיא מתחילה ב-10:00 בבוקר. חשוב גם לוודא היום שוב את שעת הבחינה, כי יכול להיות גם שיהיו מחר תלמידים שלא יגיעו בשעה שהבחינה תתחיל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יוצאים מבחינת הבגרות, ארכיון
צילום: מוטי קמחי
מומלצים