שתף קטע נבחר

העיירה שינתה את שמה ל-Gay Hell

ממשל טראמפ אסר על שגרירויות אמריקניות לתלות את דגל הלהט"ב בחודש הגאווה. בתגובה החליט אלייז'ה דניאל לקנות את העיירה הקטנטנה Hell ולהחליף את שמה: "דגל הגאווה יהיה הדגל היחיד שאפשר להניף כאן"

כוכב רשת אמריקני קנה עיירה קטנטנה בשם Hell ושינה את שמה ל-Gay Hell - במחאה נגד ממשל טראמפ. החודש, שבו מציינים בעולם את חודש הגאווה, אסר הממשל על שגרירויות אמריקניות לתלות את דגל הגאווה בכניסה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

אלייז'ה דניאל, קומיקאי וראפר ששם הבמה שלו הוא "ליל פאג", העלה לרשת תמונה שלו לצד השלט "ברוכים הבאים ל- Gay Hell". בעקבות הסירוב של הממשל אמר דניאל שדגל הגאווה יהיה הדגל היחיד שאותו יהיה אפשר לתלות בעיירה הקטנטנה במישיגן.

ארה
דניאל ליד שלט הכניסה לעיירה
 

"לקראת חודש הגאווה ממשל טראמפ אסר על שגרירויות לתלות את דגלי הגאווה. החל מהיום אני הבעלים של Hell והצעד הראשון שלי כבעלים היה לשנות את שם העיירה שלי ל-Gay Hell", כתב דניאל ל-600 אלף העוקבים שלו בטוויטר. "הדגלים היחידים שאפשר להכניס לכאן הם דגלי הגאווה".

 

כ-70 אנשים גרים בעיירה הקטנטנה, שנמצאת 100 ק"מ מדטרויט וששטחה הוא 20 דונם. באתר האינטרנט שלה נכתב שהיא קיבלה את שמה מבעלים של חווה שהיה "משלם לעובדים שלו בוויסקי". לפי דניאל במשך שנים מנסה בעלי העיירה למכור אותה. לפי חברת הנדל"ן Re/Max Commercial דניאל רכש את העיירה תמורת 900 אלף דולר.

העיירה hell  שינתה את שמה ל gay hell מישיגן ארה
 

לאורך השנים מנסים ב-Hell למנף את השם המשונה ולהפוך לאטרקציה תיירותית. זוגות שרוצים "להתחתן בגיהנום" מוזמנים להתחתן בכנסייה המקומית, ותמורת 100 דולר אפשר להפוך ליום אחד ל"ראש העיר של הגיהנום".

 

כשדניאל היה ראש העיר ליום אחד ב-2017 הכריז הקומיקאי שהוא אוסר על סטרייטים להיכנס. דניאל סיפר שהוא גדל במישיגן, ליד העיירה "גיהנום" ב"משפחה דתית מאוד". באמצעות הפעולות שלו, הסביר, הוא רוצה להראות לבני נוער שמתלבטים אם לצאת מהארון שאין דבר פסול בנטייתם המינית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דניאל ליד שלט הכניסה לעיירה
מומלצים