שתף קטע נבחר

חשד לעבירות מין בנערה בסיכון: ארבעה נעצרו

שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם וצעירה לפי החשד הכירה את המתלוננת. מעצרו של אחד מהם הוארך היום בארבעה ימים. מחקירת המשטרה עולה כי הנערה נוצלה ובוצעו בה שורה של עבירות מין במספר מקרים ובמקומות שונים בארץ

ארבעה חשודים נעצרו היום (ב') בחשד לביצוע שורת עבירות מין בנערה בסיכון. החשודים - שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם המתגוררים בצפון, וצעירה שלפי החשד הכירה את הנערה ותיווכה בין שאר החשודים לבינה.

 

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של אחד החשודים בארבעה ימים והשאר יובאו בהמשך לדיון בהארכת מעצרם.

 

אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות  (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

מחקירת המשטרה עולה חשד כי החשודים ניצלו את הנערה וביצעו בה שורה של עבירות מין במספר מקרים ובמקומות שונים בארץ. בין הגברים החשודים למתלוננת לא הייתה היכרות מוקדמת.

 

החקירה בפרשה התנהלה ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים במשך חודש באופן סמו, והיום הפכה גלויה עם מעצרם של ארבעת החשודים.

 

נציג המשטרה, רס"ר שי מנדל, אמר בפתח הדיון בבית המשפט כי "בימ"ר ירושלים מתנהלת חקירה בגין עבירות של אינוס קטינה, סרסרות בקטינה, קשירת קשר לביצוע פשע, והדחת קטינה לשימוש בסמים".

 

החשוד שמעצרו הוארך נחקר לגבי מקרה אחד שהתרחש בחודש מרץ בכפר קאסם. המשטרה חושדת בו בעבירות של קיום יחסי מין עם קטינה, אונס קטינה, קשירת לביצוע פשע ואי מניעת פשע. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים, אך בית המשפט הורה כאמור על הארכת מעצרו למשך ארבעה ימים בלבד.

  

עו"ד פארס מוסטפא עלי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד  שמעצרו הוארך אמר לאחר הדיון: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הוא מכחיש את כל החשדות ומסר גרסה מפורטת. אנו ממתינים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו ותמנע מעצר מיותר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים