שתף קטע נבחר

"את יפה עם כל הדם": גבר מואשם שהכה את גרושתו במשך שעה וחצי

תושב ירושלים בן 24 מואשם שהתעלל באשתו במשך תקופה ארוכה לאחר שהתגרשו, ובאחד המפגשים ביניהם הכה אותה במקום מבודד במשך שעה וחצי, חנק אותה ואיים שיהרוג אותה אם לא תודה שבגדה בו. בעבר ריצה שבע שנות מאסר

הכה את גרושתו, התעלל בה ושרף את שיערה מפני שחשד שהיא בוגדת בו: כתב אישום שהוגש היום (ג') לבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד תושב העיר בן 24, מצייר תמונה קשה של עבירות אלימות קיצוניות שביצע נגד אשתו לשעבר במהלך החודשים האחרונים.

 

 

תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה (צילום: shutterstock)
אכזריות נוראית(צילום: shutterstock)

על פי כתב האישום, השניים התחתנו בדצמבר 2018, וכבר במהלך ליל חתונתם האשים הנאשם את אישתו הטרייה כי היא בוגדת בו עם גבר שלו הייתה נשואה בעבר, ודרש ממנה להודות בכך למרות הכחשותיה.

 

לאחר החתונה הוא המשיך להאשים אותה בבגידה ואיים עליה כי אם ייוודע לו כי היא בוגדת בו, הוא יהרוג אותה. הוא אף נהג להתקשר אליה עשרות פעמים ביום, כמו גם לאמה, בין היתר על מנת להתחקות אחר מעשיה ומקומה וכן בכדי לברר את חשדו כי המתלוננת בגדה בו, זאת למרות בקשותיה החוזרות כי יפסיק להתקשר אליה.

 

במהלך פברואר 2019 התגרשו השניים, אך המשיכו להיות בקשר. במספר מפגשים ביניהם במהלך 2019 הוא הכה אותה, משך בשיערה, דחף את ידיו בכוח לפיה וחנק אותה בחוזקה. לאחר שעזבה את ביתו דרש ממנה לשוב אליו, ואיים לשרוף לה את הבגדים אם לא תשוב. 

 

"אני נותן לך מילה של גבר"

מכתב האישום עולה כי בצל האלימות הקיצונית שהפעיל כלפיה, הוא שכנע אותה פעם אחר פעם להמשיך להיפגש איתו.

 

לפני שבועיים כתב לה הודעות שבהן הפציר בה להגיע לירושלים על מנת לפגוש אותו. המתלוננת כתבה לנאשם: "בהכי כנות שיש, הכי לא סומכת עליך. אתה מתהפך כל שנייה". הנאשם הבטיח למתלוננת כי לא יחזור על מעשיו וכתב לה: "אני לא אעשה פדיחה יותר איתך, את תראי", וחזר והבטיח למתלוננת כי "מהיום והלאה את תראי שאין יותר להתהפך".

למרות האלימות לא נותק הקשר (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
למרות האלימות לא נותק הקשר(צילום: shutterstock)

במהלך השיחה אמרה המתלוננת לנאשם כי אין באפשרותה לצאת מבית הוריה על מנת לפגוש בו, זאת בשל התנגדות בני משפחתה לקשר בין השניים על רקע האלימות שהפעיל הנאשם כלפיה. בתגובה חזר הנאשם והבטיח למתלוננת כי "אני נותן לך מילה של גבר שאת יותר לא תצטרכי ללכת לשם. אני יודע שלא כיף לך שם, את תהיי רק איתי חיים שלי".

 

לפי כתב האישום, לבסוף היא נעתרה לבקשתו והגיעה לבית אמו בירושלים. במהלך הלילה בשעה 03:00, לאחר שאמו וסבתו של הנאשם נרדמו, הוא פנה אליה וביקש ממנה לצאת עימו לטיול כדי שתהיה להם פרטיות. המתלוננת הסכימה. הנאשם הצטייד בשמיכה אשר עטה על גופו ויצא יחד עם המתלוננת מהבית.

 

הוא הוביל אותה לחצר בית ספר, שם מצא תא עשוי בטון הנמצא במקום מבודד. אז החל להכות אותה בעוצמה בפניה. לאחר מכן הוא תפס אותה בשיערה, גרר אותה לתא והחל להכות אותה בכל חלקי גופה, בתקיפה שנמשכה על פני שעה וחצי וגרמה לה חבלות חמורות.

 

במשך כל זמן התקיפה דרש הנאשם מהמתלוננת להודות בפניו כי בגדה בו וכן דרש ממנה לספר לו עם מי בגדה בו. הנאשם איים על המתלוננת לאורך התקיפה כי זהו יומה האחרון, וכי אם ברצונה למות "בפחות סבל", עליה לספר לו עם מי בגדה בו. המתלוננת חזרה ואמרה לנאשם כי לא בגדה בו.

 

הצית את השיער וחנק

מכתב האישום עולה כי הנאשם תקף שוב ושוב את המתלוננת, איים עליה שיהרוג אותה, תפס את אצבעה ומשך אותה בחזקה לאחור עד ששבר אותה ופרק אותה ממקומה. לאחר מכן תפס את ידה השמאלית של המתלוננת ואיים עליה כי ישבור לה אצבע אחר אצבע עד שתספר לו עם מי בגדה בו. הוא סטר לה, דחף אותה אחורה, הניח את שתי ידיו על צווארה וחנק אותה. בהמשך ביצע בה מעשה מגונה.

 

בחלוף שעה מתחילת האירוע הנאשם איים על המתלוננת: "אולי אני אשרוף לך את הפנים". לאחר מכן הוציא הנאשם מצית וכן איים על המתלוננת כי ימצא חפץ חד ויחתוך את פניה. המתלוננת הפצירה בנאשם שלא יעשה זאת, והנאשם שאל אותה: "למה? את אמרת שאת אוהבת אותי. את לא רוצה שרק אני אראה אותך יפה?". המתלוננת ניסתה להניא את הנאשם ממעשיו, אולם הנאשם לא נענה לתחנוניה, אחז במצית הדולק והצית את חלקו הקדמי של שיער המתלוננת המונח על מצחה, עד שהגיע לשורש השיער.

תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה (צילום: shutterstock)
עבר פלילי עשיר(צילום: shutterstock)

  

במהלך האירוע אמר הנאשם למתלוננת: "את יפה ככה עם כל הדם". הוא אף נטל את המצית בעודו רותח והניח אותו על רגלה של המתלוננת באזור ברכה הימנית, וכתוצאה מכך נגרמו למתלוננת כוויות.

 

לאחר מכן לקח הנאשם את המתלוננת לבית אמו, ובחלוף מספר שעות נרדם. מיד לאחר מכן הוציאה אמו של הנאשם את המתלוננת מהבית והזמינה עבורה מונית. במהלך הנסיעה חשה המתלוננת מעורפלת וביקשה מנהג המונית להסיע אותה לבית החולים הקרוב.

 

העבירות שבהן הוא מואשם כוללות בין היתר תקיפה הגורמת חבלה בכוונה מחמירה, איומים, מעשה מגונה תוך גרימת חבלה והתעללות באישה.

 

לנאשם עבר פלילי עשיר הכולל הרשעות קודמות בגין שוד, פציעה, חבלה כשהעבריין מזוין, השמדת ראיות והפרת הוראה חוקית, התפרצות למגורים לבצע עבירה, גניבת כרטיס חיוב, הונאה בכרטיס חיוב, החזקת סכין ופציעה או חבלה זדונית שלא כדין. בגין הרשעות אלו ריצה למעלה מ-7 שנות מאסר. כמו כן תלוי ועומד נגדו כתב אישום בעבירות של תקיפה חמורה וכן עונש מאסר על תנאי של שנתיים. לאור מסוכנותו הרבה ביקשו בפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

עו"ד מיכל אזולאי מפרקליטות מחוז ירושלים מסרה: "כתב האישום החמור שהוגש היום מתאר מסכת התעללות קשה שביצע הנאשם כלפי בת זוגו לשעבר. הנאשם תקף את המתלוננת בכל חלקי גופה באכזריות, גרם לה לחבלות מרובות ולכאבים עזים ואיים כי יהרוג אותה. נוכח חומרת העבירות והאימה שהטיל עליה הנאשם מבקשת הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים