שתף קטע נבחר

אישום: התקין מצלמה במשקפיים וצילם ילדים עירומים במלתחות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אלעד עמראן שצילם נערים וילדים עירומים במלתחות ללא ידיעתם. בנוסף הוא שלח תמונות וסרטונים פורנוגרפיים לילדים ולנערים וביקש מהם תמונות עירום

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ו') כתב אישום נגד אלעד עמראן, שצילם קטינים עירומים במלתחה ללא ידיעתם במצלמה נסתרת שהותקנה במשקפי הראייה שלו.

 

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירן אשכנזי, ב-18 באוגוסט 2015 רכש עמראן מצלמה נסתרת שהותקנה במשקפי ראייה. במשך כשנה הוא הגיע למקום רחצה ציבורי ונכנס למלתחות כשהוא מצויד במצלמה הנסתרת. הנאשם צילם באמצעות המצלמה, במלתחה ומחוץ לה, שמונה סרטונים שבהם נראים ילדים ונערים בעירום מלא ובעירום חלקי.

 

כתב האישום מפרט עבירות מין נוספות שביצע וקשורות לנערים וילדים. ב-2019 הוא הכיר נערים בני 15-14 ושלח לכל אחד מהם סרטונים בעלי תוכן פדופילי.

הודעות שפרסם עמראן ברשת

סרטונים דומים נמצאו על המחשב של עמראן ובמכשיר הטלפון הנייד שלו. בחודש שעבר הוא שלח תמונה של איבר מינו וישבנו לקבוצה באינסטגרם שבה היה חבר גם נער בן 16.

 

בתחילת החודש יצר הנאשם קשר באמצעות האינסטגרם עם שוטר שהציג עצמו כנער בן 13 וחצי. במהלך ההתכתבות הציע הנאשם לבצע שיחת וידיאו - שבמהלכה ביצע בעצמו מעשה מגונה. לאחר מכן שאל עמראן להתרשמותו של השוטר שהתחזה לנער והציע לו לקיים שוב שיחת וידיאו.

 

במסגרת חקירת המשטרה נעשו גם כמה האזנות סתר. באחת מהן תועד עמראן מנסה לשכור צימר כשהוא שואל את בעל הצימר: "לא מפריע לך שום דבר... בדיקת גיל אתה לא בודק? זה לא מפריע לך, נכון?"

 

 

בשיחה אחרת העיד עמראן על עצמו ועל המסוכנות הנשקפת ממנו: "אני קצת עצבני. לא עצבני, יש לי לתקוף ילדים עכשיו עוד פעם עם המחלה הזאת". בהמשך הוא נשמע אומר: "לא קרה כלום. יש לי בעיה מינית, אני צריך להתגבר עליה... חייב טיפול מיני. זו בעיה רצינית".

 

זו לא הפעם הראשונה ששמו של עמראן נקשר לעבירות מין בקטינים. גיליון ההרשעות שלו כולל שש הרשעות קודמות, בין השאר עבירות של ניסיון למעשה מגונה בקטין בן פחות מ-14. בגין עבירות אלה הוא נידון לשבע שנות מאסר.

 

לאחר מאסרו הוא היה נתון תחת פיקוח במשך שבע שנים, ובמהלך אותו הזמן עבר טיפול ייעודי-פרטני ממושך. עם זאת, הפרקליטות ציינה כי מחומר הראיות עולה שתקופה קצרה לאחר סיום תקופת הפיקוח חזר עמראן לסורו, ואף ביתר שאת.

 

סנגורו של עמראן, עו"ד גיא עין-צבי מהסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "כתב האישום הוגש היום. נלמד את חומר החקירה ונתייחס בהתאם לאחר שנלמד אותו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים