שתף קטע נבחר

מסתנן למטוס נפל לגינה בלונדון ליד משתזף

גבר הסתתר בחלק התומך של אחד מגלגלי המטוס של "קניה איירליינס" שהמריא מניירובי, ונפל לפני הנחיתה בנמל התעופה הית'רו בלונדון. גופתו נמצאה בדרום העיר. "נפל מטר משכן שהשתזף בגינה שלו"

גבר שהסתנן לטיסה של חברת התעופה הלאומית של קניה, "קניה איירליינס", מניירובי ללונדון נפל מהמטוס בזמן שהתכונן לנחיתה בנמל התעופה הית'רו. גופתו נמצאה שלשום (יום א') מעט לפני השעה 15:40 (שעון מקומי) בגינה בקלפהאם שבדרום לונדון.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

מטוס קניה איירליינס (צילום: shutterstock)
תיק, מים ומזון נמצאו באזור שבו הסתתר. מטוס של "קניה איירליינס"(צילום: shutterstock)

חברת "קניה איירווייז" אישרה שהגבר נפל מהמטוס לקראת הנחיתה. המשטרה מסרה שתיק, מים ומעט מזון נמצאו בתא כן נסע של המטוס (החלק שתומך בגלגל המטוס בהסעה, בהמראה ובנחיתה) אחרי שנחת בשדה התעופה. גילו של הנוסע הסמוי טרם התברר וגופתו תישלח לנתיחה.

 

אדם שגר סמוך למקום סיפר שהנוסע נפל מטר בודד מאחד מדיירי הרחוב שבדיוק השתזף בגינה שלו. הוא אמר ששמע קול חבטה חזק מאוד וניגש להציץ מחלון הבית. "בהתחלה חשבתי שזה חסר בית. התקרבתי וראיתי גופה ודם על כל קירות הגינה", הוא אמר. הוא סיפר שהשכן שלו היה מזועזע מאוד.

נוסע מסתנן טיסה נפל מטוס לונדון קניה איירליינס הית'רו (צילום: AP)
"בהתחלה חשבתי שזה חסר בית". הרחוב שבו נמצאה הגופה(צילום: AP)

הוא הוסיף שצייד מטוסים שעקב אחרי הטיסה באמצעות אפליקציה ראה את הגבר נופל מהמטוס. הוא הגיע למקום כמעט באותו זמן עם השוטרים. שכנה אחרת אמרה ששמעה חבטה, אבל חשבה שזה רעש מאתר בנייה סמוך.

 

זה לא מקרה המוות הראשון בנתיב הנחיתה של הית'רו. ב-2015, שני גברים נפלו מטיסה של "בריטיש איירווייז" מיוהנסבורג שבדרום אפריקה ללונדון. אחד מהם נהרג בנפילה וגופתו נחתה על גג חנות בריצ'מונד. חברו נמצא במצב קשה.

 

ב-2012 נפל נוסע מטיסה של "בריטיש איירווייז" שהגיעה מאנגולה. גופתו נמצאה על המדרכה בדרום-מערב לונדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מטוס של "קניה איירליינס"
צילום: shutterstock
מומלצים