שתף קטע נבחר

עוצמה יהודית נגד הבית היהודי: "לא היינו נכנסים לממשלה שמשלמת פרוטקשן לחמאס"

אנשי עוצמה יהודית תקפו את יו"ר הבית היהודי שמוכן לאיחוד מחודש עם הסיעה ללא מרזל וגופשטיין. "אצל מפד"לניקים, עקרונות הם דבר מאוד גמיש"

  

הקרבות באיחוד מפלגות הימין ממשיכים: אנשי עוצמה יהודית תקפו אמש (חמישי) את ראשי איחוד מפלגות הימין בעקבות הפרסום ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet ולפיו פרץ מוכן לאיחוד עם הסיעה ללא ברוך מרזל ובנצי גופשטיין.

 

רפי פרץ ברוך מרזל (צילום: אלכס קולומויסקי, אוהד צויגנברג)
רפי פרץ וברוך מרזל(צילום: אלכס קולומויסקי, אוהד צויגנברג)

איתמר בן גביר אמר בכנס פעילים כי "בבחירות האחרונות חברנו לבית היהודי, יש שם אנשים טובים. הרב רפי אדם יקר, בצלאל סמוטריץ' אדם מוכשר. אבל אין מה לעשות, הם לא עוצמה יהודית. כששואלים אותי מה ההבדל ביניכם לבין בצלאל סמוטריץ'? נדמה לי שהיום התשובה לשאלה הזו ברורה. בצלאל שר תחבורה מצוין, אבל אנחנו לא היינו נכנסים לממשלה שהייתה משלמת פרוטקשן לחמאס".

 

עם זאת, נראה שבעוצמה יהודית עדיין מייחלים לשוב לחיבור עם רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. בכנס הוקרנו הברכות ראשי איחוד מפלגות הימין למצביעי עוצמה יהודית במהלך הבחירות הקודמות, שבהן ייחסו להם את הצלחת איחוד מפלגות הימין.

איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי בעליון (צילום: יואב דודקביץ')
איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי(צילום: יואב דודקביץ')

יו"ר הסיעה מיכאל בן ארי אמר כי "אחד הדברים שהבית היהודי לקח לו כדגל הוא לספח את שטחי C. בבית היהודי פרגמטיים. שואלים אותנו אם אנחנו רוצים לכבוש את עזה. אנחנו רוצים לחזור לעזה! אנחנו אומרים שאנחנו רוצים להחזיר וליישב את האויבים שלנו בארצות המוצא שלהם".

 

"הם מפחדים ממה שיקרה אם מרזל או גופשטיין יהיו ברשימה", הוסיף גופשטיין בכנס פעילי עוצמה יהודית. "אני רוצה להרגיע אתכם. אתם חושבים שאיתמר בן גביר יותר טוב? כולנו עוצמה יהודית".

 

ברוך מרזל תקף את הרב פרץ באופן אישי ואמר כי "לצערי הרב אצל מפד"לניקים, עקרונות הם דבר מאוד גמיש. זאת מנהיגות שיכולה לשכוח במהירות את אלה שנתנו לה את כל מה שיש לה". הרב דב ליאור, שהשתתף גם הוא בכנס, הוסיף כי "גם אם עוצמה יהודית ייאלצו לרוץ לבד ולא יעברו את אחוז החסימה - הם צריכים לרוץ".


פורסם לראשונה 04/07/2019 23:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי, אבי מועלם
רפי פרץ ובן גביר
צילום: מוטי קמחי, אבי מועלם
מומלצים