שתף קטע נבחר

מיקי זוהר לנתניהו: "ההתנגדות לשריון שקד - סכנה לשלטון הליכוד"

גוברים הקולות בליכוד הקוראים לנתניהו לסגת מהתנגדותו לשריון איילת שקד. ח"כ מיקי זוהר: "אם שקד תחבור לליברמן, תוכרע הכף נגד נתניהו"

לקראת מועד הגשת הרשימות - ב-1 באוגוסט - גוברים הקולות בליכוד החולקים על דעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המתנגד לשריון מקום לשרה לשעבר איילת שקד. ח"כ מיקי זוהר אמר היום (א') כי "ההתנגדות לשריונה של איילת שקד אצלנו מסכנת את המשך שלטון הליכוד והימין. אם שקד תחבור לליברמן תוכרע הכף נגד נתניהו".

בנימין נתניהו מיקי זוהר (צילום: אמיל סלמן, אלי סגל)
בנימין נתניהו ומיקי זוהר(צילום: אמיל סלמן, אלי סגל)

ח"כ מיקי זוהר הוסיף: "מוזר לי מאוד ש'התנגדות הבכירים' מהווה את המחסום לשריון במיוחד כשכל כך הרבה מונח כאן על הכף. אין לי כל ספק שצירופה של איילת שקד לליכוד יוסיף לנו מנדטים ויחזק את גוש הימין. רובו המוחלט של הציבור הליכודי בעד השריון שלה אצלנו באופן חסר תקדים. אסור לנו לגרום לה ללכת עם ליברמן, כי זה יסכן את המשך כהונת ממשלת הימין האותנטית שהייתה לנו בשנים האחרונות, ואף עלולה למנוע את המשך כהונתו של נתניהו כראש הממשלה".

 

לאחר שהשר חיים כץ ביקש פומבית לשריין אות שקד, התבטאו לאחרונה גם בכירים נוספים בליכוד סביב הנושא ואמרו כי נתניהו שוגה בהתנהלותו מולה.

איילת שקד בטקס הפרידה ממנה (צילום: אוהד צויגנברג)
זוהר: "צירופה יוסיף לנו מנדטים". איילת שקד(צילום: אוהד צויגנברג)

דבריו של זוהר מצטרפים לדברי בכירים בליכוד שהביעו חשש כי התנהלות נתניהו ביחס לשרים נפתלי בנט ואיילת שקד שפוטרו מתפקידם עשויה לפגוע בנתניהו, ולהרחיק ממנו קהל מצביעים חשוב. עוד אמרו בליכוד לאחרונה כי העובדה שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כבר אינו שותף אוטומטי בממשלת נתניהו מחייבת התארגנות אחרת וחשיבה שונה מזו שאותה נקט נתניהו כלפי שקד עד כה. בריאיון שקיים אתמול, ליברמן לא שלל אפשרות ששקד תצטרף לרשימתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אמיל סלמן, אלי סגל
בנימין נתניהו ומיקי זוהר
צילום: אמיל סלמן, אלי סגל
מומלצים