שתף קטע נבחר

תיעוד: תקיפה אלימה בעקבות הערות וסירוב למכור בירה

צעיר מאילת זעם על בעל עסק שסירב למכור לו אלכוהול וקילל אותו. האירוע התפתח לתגרה אלימה שנגמרה בכתב אישום נגד המעורבים

 

 

שלושה צעירים "סגרו חשבון" עם עובד בחנות לאחר שבעל עסק סירב למכור לאחד מהם בירה. כך מתואר בכתב אישום שהוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום באילת נגד תושבי העיר אמיר יחיא (27), תומר אוחנה (20) ואביב בונקר (27). סרטון ממצלמות אבטחה, שהגיע לידי ynet, תיעד את התקיפה האלימה שבה היו מעורבים הנאשמים.

 

מכתב האישום, שהוגש על ידי שלוחת התביעות במשטרת אילת, עולה כי ב-22 ביוני ביקש יחיא מבעל עסק למכור לו בירה אולם האיש סירב לעשות זאת. בתגובה לכך החל יחיא לקלל את בעל העסק: "יא שמן, יא קוקסינל, בוא החוצה, אני רוצה לדבר איתך".

 

עובד בחנות סמוכה, ששמע את הצעקות, יצא לקראתו של יחיא ואמר לו: "מה אתה חושב שאתה קובע פה? שאתה המלך ראש העיר?" בתגובה לכך יחיא איים על העובד: "בוא נראה אותך גבר, בוא מכות". יחיא, בעל עבר של 11 הרשעות בתקיפות ועבירות נוספות, ניגש למטבח העסק, נטל משם סכין והכניס אותה למכנסיו. העובד הבחין בסכין ונמלט מהמקום.

מכות ודקירה באילת לאחר שמנהל עסק סירב למכור בירה לתושב העיר ()
תיעוד התקיפה האלימה באילת

כשעה לאחר מכן הגיע יחיא יחד עם חברו אוחנה ושניים אחרים לחניה של מרכז קניות בעיר. בשלב מסוים הבחינו הצעירים שהתעמת מוקדם יותר עם יחיא - ואז נטל אוחנה מטף כיבוי והשליך אותו לעברו של העובד.

 

לפי כתב האישום, העובד ניסה להימלט ונכנס לרכבו, אולם הצעירים משכו אותו החוצה, תקפו אותו והכו אותו. אוחנה אחז בעובד בכוח בשעה שחבריו מכים אותו, ובהמשך הטיח אותו לעבר רכב במגרש החניה, דחף אותו, בעט בו והכה אותו באגרופים. לאחר מכן יחיא דקר את העובד שנחבל קלות.

 

הנאשם בונקר הגיע למקום רכוב על אופנוע והטיח בחוזקה קסדה בגופו של העובד. לאחר מכן נמלט העובד על נפשו ושאר המעורבים עזבו את המקום.

 

כתב האישום מייחס ליחיא עבירות של החזקת סכין, איומים, פציעה כשעבריין מזוין ותקיפה. לאוחנה מיוחסות עבירות של תקיפה וחבלה ממשית ובונקר הואשם בתקיפה.

 

את חקירת התקיפה האלימה ניהל צוות התשאול של משטרת מרחב אילת. בבקשות לעצור את שלושת הנאשמים עד תום ההליכים, שהגישו עורכי הדין שחר עידן ורותם לוי, נכתב כי "מדובר במעשה בריונות חמור, בתקיפה על רקע ויכוח סתמי וללא היכרות מוקדמת בין הנאשמים למתלונן. התקיפה בוצעה באכזריות ובבריונות. מדובר באלימות חמורה".

 

 

במקרה אחר שאירע אתמול בתחנת דלק בכניסה למושב בית שקמה בדרום, תועד ניסיון של רעולי פנים לשדוד איש עסקים פלסטיני מעזה.

 

עובדים ונהגים שהיו במקום סייעו לפלסטיני החבול והזעיקו אמבולנס. לפי החשד, שני התוקפים נשכרו על ידי גורם נוסף כדי לבצע את השוד ועקבו אחר איש העסקים בהתאם למידע מוקדם שהיה ברשותם. החשודים בתקיפה נמלטו מהמקום.

 

חקירת המקרה העלתה כי איש העסקים יצא דרך מעבר ארז והיה בדרכו לירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תיעוד התקיפה האלימה באילת
מומלצים