שתף קטע נבחר

עומד בשוליים - ונפגע: תיעוד תאונת הפגע וברח ליד ירושלים

תאונת הפגע וברח שבה נפצע צעיר בן 19 באורח קשה תועדה. בסרטון נראה הצעיר כשהוא עומד בשולי הדרך סמוך למחלף הראל - ונפגע ממכונית. הנהג שנמלט טרם נעצר

 

 

תאונת הפגע וברח שאירעה הבוקר (יום ד') סמוך למנהרת הראל בכביש 1 תועדה. בתאונה נפצע צעיר בן 19 באורח קשה. חובשים ופרדמיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ומהמשטרה נמסר כי נהג הרכב עזב את המקום ונחקר חשד לפגע וברח. הנהג הפוגע טרם נעצר.

 

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי הצעיר סובל מחבלות בראש ובגפיים ונמצא בהכרה חלקית.

תיעוד תאונת הפגע וברח בסמוך למנהרת הראל בירושלים ()
מתוך התיעוד

זירת התאונה פגע וברח בסמוך למנהרת הראל בירושלים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה(צילום: דוברות איחוד הצלה)

לפנות בוקר נהרג צעיר בן 21, תושב קריית ביאליק, מפגיעת רכב בכביש החוף. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע, תושב השרון בן 24, עוכב לחקירה על-ידי בוחני התנועה של מחוז חוף במשטרה. מהמשטרה נמסר עוד כי קצין נפגעים עדכן את בני משפחתו של הצעיר שנהרג, תושבי כפר קאסם.

 

מאוחר יותר נהרג נער בן 16 שרכב על אופנוע בין צומת תימורים לצומת קסטינה בכביש 40 והתנגש במשאית. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר אביבי סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הנער שרכב על האופנוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהאופנוע עליו רכב מפורק לגמרי. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם במספר אזרחים שהיו עדים לתאונה והיו נסערים מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים