שתף קטע נבחר

בן 17 נהרג בתאונה בשרון, ההרוג השלישי בכבישים בפחות מיממה

עודאי חסנין מג'לג'וליה נהרג בתאונה בין שלושה כלי רכב באזור כפר סבא. מוקדם יותר נהרגו יזיד אבו פאדל בן ה-24 מכפר קאסם ונועם זר ממושב תימורים שרכב על אופנוע והתנגש במשאית

 

 

עודאי חסנין, נער בן 17 מג'לג'וליה, נהרג אמש (יום ד') בהתנגשות בין שלושה כלי רכב סמוך לתחנת דלק השלום בצומת הכבישים 444 ו-55 ליד כפר סבא. אדם נוסף נפצע קשה ושניים נפצעו בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה, שבמהלכה התהפכה אחת המכוניות. זוהי התאונה הקטלנית השלישית בתוך פחות מיממה.

 

למקום התאונה הוזעקו צוותי מד"א ירקון, שטיפלו בארבעה פצועים ופינו אותם לבתי החולים מאיר בכפר סבא ובילינסון בפתח תקווה. הפצוע באורח אנוש פונה לבית חולים מאיר, שם נקבע מותו לאחר מאמצי החייאה. מבית החולים נמסר: "אל המרכז הרפואי מאיר הגיע בן 17 בעקבות תאונת דרכים קטלנית במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית. הוא עבר ניסיונות החייאה ממושכים כולל פתיחת חזה, אך נפטר על אף המאמצים להחיותו".

עודאי חסנין ()
עודאי חסנין
 

הפרמדיקים של מד"א קארין מושקוביץ ועידן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג, בתוכו נלכד גבר מחוסר הכרה שסבל מחבלה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה. בסיוע הכבאים חילצנו אותו מהרכב, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי. גבר נוסף שהיה בהכרה סבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במצב קשה, ושני פצועים נוספים שהיו בהכרה מלאה קיבלו מאיתנו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם להמשך טיפול בבית חולים במצב בינוני".

 

למקום התאונה הגיעו בוחני תאונות הדרכים של משטרת מרחב שרון, שפתחו בחקירה.

זירת תאונת הדרכים בכביש 444 (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת תאונת הדרכים בכביש 444(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת תאונת הדרכים בכביש 444 (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת תאונת הדרכים בכביש 444(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
 

עודאי חסנין למד בכיתה י"א בתיכון ג'לג'וליה. מנהלת בית הספר דרהגאן ריאן ספדה לו: "הוא היה תלמיד מצטיין ועבר את כל בחינות הבגרות. כולנו בהלם ולא מעכלים שאיבדנו אותו". המנהלת ציינה ש"כל התלמידים וצוות המורים אהבו אותו. הוא היה תלמיד מיוחד והצליח בכל דבר".

 

כאמור, עוד שני בני אדם נהרגו בתאונות ביממה האחרונה. יזיד אבו פאדל, בן 24 מכפר קאסם, שהלך בכביש החוף ליד חוף הבונים נהרג אתמול לפנות בוקר מפגיעת מכונית. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע, תושב השרון בן 24, עוכב לחקירה על-ידי בוחני התנועה של מחוז חוף במשטרה.

נועם זר (צילום: באדיבות המשפחה)
נועם זר(צילום: באדיבות המשפחה)

יזיד אבו פאדל 24 תושב כפר קאסם ההרוג בתאונה לפנות בוקר  ()
יזיד אבו פאדל
 

שעות ספורות אחר כך נהרג נועם זר ממושב תימורים שרכב על אופנוע בדרכו ללמוד למבחן בגרות. הוא התנגש במשאית בכביש 40. בעוד שלושה ימים היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-17. זר אמור היה לעלות בשנה הקרובה לכיתה י"ב, ובימים אלו הוא התכונן למועד ג' במבחן הבגרות בלשון, שלא הספיק לעשות בעבר. הוא היה בדרך לשעות תגבור לקראת המבחן. ב-8:22 הבוקר התקבל דיווח במוקד מד"א על נער בן 16 שרכב על אופנוע בין צומת תימורים לצומת קסטינה בכביש 40 ונפגע ממשאית. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו.

 

חבר של המשפחה סיפר: "הוא היה בחור מקסים וזהיר. היו לו המון חברים והוא היה ילד מאושר. אנחנו עדיין בהלם מהאסון ולא מעכלים שהוא כבר לא איתנו".


פורסם לראשונה 17/07/2019 22:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עודאי חסנין שנהרג בתאונה ליד כפר סבא
מומלצים