שתף קטע נבחר

עבריין מוכר נרצח בפרדס חנה; חשד לרצח גם בשפרעם

בן למשפחת פשע מוכרת כבן 40 נמצא ירוי על מדרכה מחוץ לרכב בפרדס חנה כשבגופו קליעים רבים. במקביל, תושב שפרעם בן 23 נורה בעת שהיה ברכבו ונפצע אנושות, מותו נקבע בתום פעולות החייאה

 

 

גבר כבן 40 וצעיר בן 23 נורו הלילה (שישי) למוות בשני אירועים נפרדים בפרדס חנה ובשפרעם. בשני המקרים נבדק חשד שמדובר במעשי רצח. הנרצח בפרדס חנה הוא בן למשפחת פשע מוכרת מאזור השרון.

 

האירוע הראשון התרחש בפרדס חנה סמוך לשעה 1:00. הגבר, עבריין מוכר, נמצא ירוי על מדרכה מחוץ לרכב ברחוב הראל, כשבפלג גופו העליון קליעים רבים. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פרדס חנה חשד רצח עבריין ירי (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הירי בפרדס חנה(צילום: דוברות המשטרה)

הדיווח על האירוע התקבל בשעה 01:02 במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. פרמדיק מד"א דוד שוסמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר  שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ובסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

הנרצח בפרדס חנה מוכר למשטרה. אחיו מוכר כמי שעומד בראש כנופיית פשע בנתניה, ובעבר היו ניסיונות לחסל אותו. באחד הניסיונות הללו, מטען חבלה התפוצץ ברכב בנתניה, אך הוא לא היה ברכב ו"חייל" שלו שנהג נהרג מהפיצוץ. בניסיון אחר לחסלו הוא נפצע באורח קשה. בניסיון נוסף לחסלו, שני חשודים הגיעו רכובים על אופנוע. אחד מהם ירד וניסה לירות עליו, אך הייתה לו תקלה באקדח והאח נאבק בהם והצליח להניס אותם. כיום אותו אח נמצא בכלא.

 

כמו כן, ניסו לחסל אחר שלו באמצעות מטען חבלה שהתפוצץ על אופנוע. האח הזה נשפט בחו"ל על רצח שביצע יחד עם אדם נוסף. למשפחת הנרצח סכסוך דמים עם משפחה אחרת מאזור השרון, שאחד מבניה נרצח בחו"ל.

 

זמן קצר לאחר מכן, תושב שפרעם בן 23 נורה למוות סמוך לתחנת הדלק "סטאר" בעיר. מחקירה ראשונית עלה כי הצעיר נורה בעת שהיה ברכבו ונפצע אנושות. הוא פונה לקבלת טיפול תוך ביצוע פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.

תושב שפרעם נורה הלמוות ()
תחנת הדלק בשפרעם

תושב שפרעם נורה למוות ()
שוטרים בזירה הירי
 

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים בירי. מהמשטרה נמסר כי נבדק החשד שהרקע לאירוע בשפרעם הוא סכסוך בתוך המשפחה. מדובר באירוע הרצח הרביעי בשפרעם השנה.

 

מוקדם יותר נפצע באורח קשה גבר בשנות ה-40 לחייו בכפר טורעאן שבגליל התחתון. מהמשטרה נמסר כי הגבר נורה ברכבו על ידי אלמוני שנמלט מהמקום.

 

הוא נפגע בפלג גופו העליו ופונה תחילה לבית החולים פוריה בטבריה, משם הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה פתחה בחקירה אך לפי שעה הרקע לאירוע עדיין אינו ברור.

 

אתמול נורה למוות בפתח מסגד בגליל הייתם אבריק, בן 25 מהמועצה המקומית אבו סנאן. אבריק הגיע למקום עם אביו נור שנפצע באורח קל עד בינוני כתוצאה מהירי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
זירת הירי בפרדס חנה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים