שתף קטע נבחר

שני ילדים ותינוקת נפצעו קל מיידוי אבנים בשומרון

ילד בן 11, ילדה בת 8 ותינוקת כבת שנה נפצעו באורח קל מיידוי אבנים בכביש 55. אדם אחד לקה בחרדה. האם: "זה נס. מקווים שיתפסו את האחראים"

שני ילדים, בני 11 ו-8, ותינוקת כבת שנה נפצע באורח קל אמש (שבת) כתוצאה מיידוי אבנים בכביש 55 שבשומרון. כונני הצלה ללא גבולות - מד"א שהיו בזירה העניקו טיפול רפואי לפצועים יחד עם חובשי התאג"ד הצבאי שפינו את הילדים יחד עם אדם אחד שלקה בחרדה לבית החולים מאיר בכפר סבא. 

ילד בן 11 נפצע באורח קל סמוך לקרני שומרון מידויי אבנים (צילום: תצפית)
האבן שהושלכה לעבר הרכב(צילום: תצפית)

ענבל הילל מהיישוב אלוני שילה, שנסעה ברכב עם ארבעה מילדיה - שלושה כאמור נפגעו - סיפרה ל-ynet: "היינו בדרך לקרני שומרון. לפתע שמעתי רעש בום אדיר והילדים התחילו לצרוח ואמרו לי "יש לנו דם". תוך כדי נסיעה הרמתי את הטלפון והתקשרתי למוקד. הגעתי לש.ג של קרני שומרון, עצרתי את הרכב, פתחתי את המושב האחורי והוצאתי את הילדים. בדקתי אותם, ואז ראיתי ששלושה מהם נפצעו קל משריטות.

 

"זה באמת נס. וזו תחושה קשה שאנחנו צריכים לחיות במציאות כזו, ממש רפיסות", המשיכה הילל. "אני מאוד מקווה שיתפסו את האחראים שביצעו את הפיגוע הזה". 

 

לפני כחודשיים נפצע ילד בן 13 באורח קל מיידוי אבנים בכפר חווארה שבשומרון, בעת שמשפחתו נסעה בכביש 60 בדרכה לשבת באלון מורה. צוות רפואה של צה"ל טיפל בו במקום, והוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים שניידר בפתח תקווה.


פורסם לראשונה 27/07/2019 23:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תצפית
האבן שהושלכה לעבר הרכב
צילום: תצפית
מומלצים