שתף קטע נבחר

הירי בג'לג'וליה: תושב העיר נרצח במהלך שיחה על סולחה

משפחתו של שייח אחמד ערבאס מספרת כי הוא נורה במהלך שיחה עם חברו בנוגע לסולחה עקב סכסוך כספי. החבר שהיה עימו נפצע באורח קל. "הוא נרצח בדם קר", אמר אחיו

 

 

תושבי המועצה המקומית ג'לג'וליה גינו היום (ד') את רצח השייח אחמד ערבאס בן ה-66, שנורה אמש למוות בביתו. על פי משפחתו של ערבאס, הירי אירע בזמן שדן בסולחה בעקבות סכסוך כספי. ערבאס נורה למוות לעיני אשתו, ילדיו וחבר ועדת הסולחה אסמאעיל עיאט, שנפגע קל מקליע.

 

קייס ערבאס, אחיו של הנרצח, אמר: "לצערי איבדנו אח שכל הכפר אהב. הוא אחד ממייסדי התנועה האיסלאמית. תמיד הלך בדרך ישרה ולא פגע באף אדם. הוא נרצח בדם קר".

 

הוא הוסיף: "בזמן הרצח הוא ישב בשיחה עם אנשים על סולחה בעקבות סכסוך קטן, ולצערי זה הסתיים ברצח. גם יום לפני הרצח ירו לעבר ביתו, אבל לא צפינו שזה יכול להגיע לרצח. עד מתי אנחנו צריכים לסבול מגל האלימות והפשיעה. אם אחי היה יהודי, המשטרה מזמן הייתה תופסת את הרוצחים. אבל ככל הנראה במגזר הערבי לא מעוניינים לטפל".

 

 

אחמד ערבאס  ()
אחמד ערבאס

זירת הרצח ()
הירי לעבר ביתו של ערבאס
 

 

איסמאעיל עיאט, חבר בוועדת הסולחה שישב עם ערבאס בעת הירי ונפצע אורח קל, אמר: "זה מקרה מזעזע מאוד. הלכתי לשכן שלי כדי לשאול אותו על הירי לעבר הבית שלו לפני יומיים. בזמן המפגש, אחרי כמה דקות, ירו שוב לעבר הבית. ערבאס נפגע מארבעה כדורים ואני נפגעתי קל מכדור. ידעתי שהסכסוך על רקע כספי הסתיים, אבל לא יודע מה התחדש בעניין. לא הספקתי להבין את הבעיה, וקרה מה שקרה".

 

עיאט אמר עוד כי "המצב בחברה הערבית גרוע ביותר. אין לנו ביטחון. כמעט כל 48 שעות יש לנו רצח. זה אב נרצח מול בני משפחתו. נמאס לי מהכל. דיברנו ועשינו הרבה במטרה למגר את תופעת הירי והרציחות אבל כלום לא זהה. לא יודם אם המשטרה יכולה לעשות מספיק בכדי שתמנע את הרצח הבא. בסופו של דבר כולנו אשמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים