שתף קטע נבחר

עקב התרעה על אירוע ביטחוני: תושבי כפר עזה הונחו להיכנס למרחבים מוגנים

התושבים קיבלו הנחייה להיכנס למרחבים המוגנים עקב זיהוי של חפץ באוויר וחשד שמדובר ברחפן. אחרי סריקות החשש הוסר והותר להם לחזור לשגרה

תושבים ביישוב כפר עזה שבמועצה האזורית שער הנגב הונחו הערב (שבת) להיכנס למרחבים המוגנים "עד להודעה חדשה", עקב התרעה על אירוע ביטחוני. אחרי כחצי שעה התקבלה הודעה על חזרה לשגרה.

 

את ההנחייה להיכנס למרחבים המוגנים פרסם רכז הביטחון השוטף הצבאי של היישוב, עקב זיהוי של חפץ באוויר וחשד שמדובר ברחפן. לאחר סריקות החשש הוסר.

 

בלון תבערה על גדר בכפר עזה (צילום: רועי עידן)
ארכיון(צילום: רועי עידן)

 

אתמול נפצע חייל צה"ל באורח קל במהלך הפגנות "צעדות השיבה" בגבול רצועת עזה. הוא נפגע מפיצוץ של חזיז או רסיס של רימון, שאותם השליכו המתפרעים הפלסטינים. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ופרטי האירוע נבדקים.

  

כ-6,000 פלסטינים התקהלו בכמה מוקדים לאורך הגדר בגבול רצועת עזה. לפי צה"ל, מפרי הסדר השליכו רימונים ומטענים לעבר גדר המערכת. אחד מהם גרם ככל הנראה נזק לרכב צבאי. בצה"ל ציינו כי זיהו גם מספר ניסיונות להתקרב לגדר. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

 

מוקדם יותר אתמול, בשעות אחר הצהריים, נתפסו ארבעה חשודים לאחר שחצו את הגדר בדרום הרצועה. על החשודים נתפסו רימון וסכין, והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים