שתף קטע נבחר

דרעי: "אם גנץ, אשכנזי ויעלון ייפרדו מלפיד - נקבל אותם לממשלה"

יו"ר ש"ס אמר בטקס הנחת אבן פינה בנתיבות כי שלושת הרמטכ"לים לשעבר יוכלו להיות בממשלה אחרי שנתניהו ישיג 61 ממליצים."נתניהו יודע שש"ס דואגת להמשך שלטונו לא פחות, ואף יותר מחלק מחבריו בליכוד"

 

 

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, אמר היום (ג') כי שלושה מבכירי כחול לבן - בני גנץ, גבי אשכנזי ומשה יעלון - יכולים להיות חלק מהממשלה הבאה, כשראש הממשלה בנימין נתניהו ישיג 61 ממליצים, בלי ישראל ביתנו, ורק אם השלושה ייפרדו מיאיר לפיד.

 

בהצהרה שנשא בטקס הנחת אבן פינה בשכונה חדשה בנתיבות טען השר כי חברי הכנסת של ש"ס נאמנים לנתניהו יותר מאשר חלק מחבריו בליכוד.

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

אריה דרעי בטקס הנחת אבן פינה ברמות יורם (צילום: חיים הורנשטיין)
דרעי בטקס הנחת אבן הפינה בנתיבות(צילום: חיים הורנשטיין)

"ראש הממשלה ביבי נתניהו יודע את מה שאני יודע לא פחות טוב ממני, שש"ס וחברי הכנסת שלה נאמנים לו ודואגים להמשיך את שלטונו לא פחות ואף יותר מחלק מחבריו בליכוד. נכון, הוא מחויב לומר 'להתחיל להצביע מחל', אבל אין לי ספק שתהיה לו שמחה גדולה כשיראה ש"ס מחוזקת", אמר דרעי.


דרעי הוסיף כי "אני משוכנע שראש הממשלה יקבל את המנדט מהנשיא שוב להקים ממשלה. נקים ממשלה יהודית ימנית עם מסורת ישראל ואני משוכנע שאחרי שנקים את הממשלה הזו גנץ אשכנזי ובוגי יעלון ייפרדו מלפיד ויתקנו את הטעות שעשו ונקבל אותם. אני משוכנע בזה וכך יהיה". לגבי הבחירות הקודמות, אז אמר השר דרעי כי נתניהו כפוי טובה, אמר כי "הפעם אני אימנע מזה בשלב זה".

 

כחול לבן (צילום: יובל חן)
"יוכלו להצטרף לממשלה אם ייפרדו מלפיד"(צילום: יובל חן)

על ההקלטות שלו שבהן נשמע אומר שבכירים בליכוד פנו אליו כדי שיפעל נגד נתניהו אמר דרעי: "לא אמרתי שפנו אליי להדיח את ראש הממשלה. פנו אליי ביום שהכנסת עמדה לפזר את עצמה וניסו לבדוק למה לפזר את הכנסת, בוא ננסה שמישהו אחר ירכיב את הממשלה".

 

כשנשאל האם יפעל שוב כפי שפעל, ויוביל לבחירות בפעם השלישית אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, אמר דרעי: "אני לא רוצה לדבר על מצבים היפותטיים. אני משוכנע שהוא יקבל את המנדט מהנשיא ונמשיך לשמור עליו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים הורנשטיין
דרעי
צילום: חיים הורנשטיין
מומלצים