שתף קטע נבחר

הואשם ברצח אשתו: "התאמנתי בהטלת סכינים בחדר השינה"

פחות מחודש אחרי שיאסין יאסין מהיישוב ג'דיידה-מכר דקר למוות את אשתו אמינה, הוגש נגדו כתב אישום בגין רצח. שלושה מתוך חמשת ילדיהם של השניים שהו בחדר סמוך

 

הנרצחת אמינה פרחאת יאסין ()
הנאשם ואשתו המנוחה

רצח את האם כששלושה מחמשת הילדים בחדר הסמוך, וטען כי "התאמן" בהטלת סכינים. כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (ה') נגד יאסין יאסין (48) מג'דיידה-מכר, בגין רצח אשתו אמינה (40) בחודש שעבר.

 

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה, בין הבעל ואשתו פרצו בתקופה שקדמה לרצח סכסוכים שבמהלכם הנאשם אף הביע רצון להתגרש. כשבועיים לפני הרצח, הכה הבעל את אמינה בידה, ובנם בן ה-15 הפריד ביניהם.

 

בשעות אחר הצהריים המוקדמות ב-17 באוגוסט, בעת שהנאשם והמנוחה שהו בחדר השינה, שוב פרץ ויכוח ביניהם. הבעל, שלפי האישום החליט עוד קודם לרצוח את אשתו, נטל סכין גדולה - ודקר את האישה פעם אחת בחזה, דקירה שחדרה לליבה.

 

"לאחר הדקירה הקטלנית, הלכה המתלוננת כמה צעדים, צעקה לילדיה אשר ישנו באותה העת, והתמוטטה במסדרון בסמוך לחדר האמבטיה בבית", מתואר באישום.

 

 זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח בג'דיידה-מכר(צילום: דוברות המשטרה)

הנאשם המשיך והשתולל עם הסכין. הוא איים בו על הוריו, שאותם הזעיק בנו למקום, ונאבק בבן כשזה ניסה להוציא את הסכין מידיו.

 

אחד השכנים ששמע את הצעקות הגיע אף הוא למקום. "הוא התקרב אל הנאשם וחיבק אותו, כדי להוציא מידו את הסכין. אז נגח הנאשם בפניו וגרם לו לחבלה בשפתו".

 

בהמשך הצליחו השכן והבן להוציא את הסכין מידיו של הנאשם. "הנאשם נכנס אל הבית, שב ויצא כשבידיו סכינים, אותן זרק לעבר שכנים ובני משפחה אשר התאספו מחוץ לבית. אז נכנס אל הבית, נעל את הדלת והסתגר בו, עד אשר כוחות המשטרה הגיעו ונכנסו אל הבית".

 

בחקירתו במשטרה טען הבעל כי לא התכוון לרצוח את האישה. הוא הודה כי דקר אותה בעת שניסה להוציא מידיה את מכשיר הטלפון, בעודו מחזיק בידו סכין שחיטה גדולה, אך טען כי נדקרה במותן. לטענתו, החזיק בסכין שכן, "נהג להתאמן בהטחת סכינים לעבר השידה בחדר השינה שלו".

 

הפרקליטות מבקשת לעצור את יאסין עד תום ההליכים המשפטיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים