שתף קטע נבחר

בני גנץ בצאתו מביתו: "מחכים לראות איך יהיו תוצאות האמת"

יו"ר כחול לבן אמר לכתבים מחוץ לביתו: "נאחל לעם ישראל ממשלת אחדות טובה ורצויה". הוא קרא לחכות עד שהמערכת תירגע

 

בני גנץ מחוץ לביתו בבוקר שאחרי הבחירות (צילום: יריב כץ)
גנץ, הבוקר(צילום: יריב כץ)
יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר הבוקר (יום ד') בצאתו מביתו בראש העין: "נאחל לעם ישראל ממשלת אחדות טובה ורצויה. אנחנו מחכים לראות איך יהיו תוצאות האמת". "הרבה זמן היינו עסוקים בקמפיין. נאחל לעם ישראל ממשלת אחדות טובה ורצויה, שהמערכת תירגע טיפה ונצא לדרכנו", אמר גנץ לכתבים מחוץ לביתו.
 
הלילה, לאחר פרסום תוצאות מדגמי הטלוויזיה, אמר גנץ לפעילי מפלגתו שהגיעו להאנגר 11 בנמל תל אביב כי "לפי התוצאות המסתמנות, נתניהו לא הצליח במשימתו, ואנחנו, לעומתו, הוכחנו שהרעיון שנקרא כחול לבן, מיזם שהקמנו לפני קצת יותר מחצי שנה - הצליח בגדול. לפי התוצאות שבידינו כרגע, נראה שבפעם השנייה אזרחי ישראל נתנו בנו אמון. יותר ממיליון אזרחים אמרו לא להסתה ולפילוג, וכן לאחדות. לא לשחיתות וכן לניקיון כפיים. הבטחנו לאורך כל הקמפיין, ואני מתחייב ביתר שאת, שהערב מתחיל המסע לתיקון החברה הישראלית".

 

גנץ הוסיף: "כמובן שנמתין לתוצאות האמת, אבל כמו שזה נראה, עמדנו במשימה ועמדנו בה בדרך שלנו. כחול לבן הייתה ונשארה כוח גדול ומרכזי במרחב הפוליטי וזה בזכותכם. לכן אני מבקש קודם כל להודות לכם".

 
נבחרת כחול לבן (צילום: MCT)
בני גנץ וראשי כחול לבן הלילה לאחר פרסום המדגמים(צילום: MCT)
 

תוצאות לא רשמיות ()

"אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מכם", אמר גנץ לפעילים. "עבדתם בלי הפסקה, נתתם את הלב והנשמה ואין גבול להערכה שלי כלפיכם. ברשותכם, ומאהבה גדולה, אני מבקש להגיד תודה לרויטל ולילדים המדהימים שלי, שתמכו וליוו וראו אותי מעט מאוד בבית ושלטו בי מרחוק. אתם הדבר היקר לי מכל דבר אחר".

 

גנץ הודה לרביעיית כחול לבן ואמר: "ליאיר, שאני גאה לקרוא לו חברי, מפני שהוא לא רק שותף פוליטי אלא גם חבר. לבוגי, מפקדי והאיש הישר והממלכתי ביותר בפוליטיקה, אני גאה שאתה שותף שלי. לגבי, מנהיג, אדם, חבר ושותף. מי ששרף את השטח יחד איתכם. לאחר תוצאות האמת נקיים מפגש לסיכום ומפגש לתודה. כמו שיאיר אמר, צריך להמתין לדברים, עברנו יחד דרך ארוכה ונמתין בסבלנות לתוצאות האמת. לפי התוצאות המסתמנות נתניהו לא הצליח במשימתו". 

 

יו"ר כחול לבן אמר עוד כי "החברה הישראלית חזקה וחיונית. יחד עם זאת, היא פצועה והגיעה השעה לרפא אותה. נחפש ונמצא מרחבי הסכמה של אזרחי ישראל ונישא תפילה משותפת לשלומה של המדינה ולשלומם של כל אזרחיה".

 

נכון ל-9:20 בבוקר פורסמו התוצאות החלקיות על בסיס ספירת 64% מקולות הבוחרים.

 

מנתונים לא רשמיים של ספירת 91.4% מהקולות עולה כי הליכוד וכחול לבן בצמרת עם שוויון של 32 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, ש"ס עם 9 מנדטים, ישראל ביתנו 9 מנדטים, יהדות התורה 8 מנדטים, ימינה 7 מנדטים, העבודה-גשר 6 מנדטים, המחנה הדמוקרטי 5 מנדטים, עוצמה יהודית לא נכנסה.

 

לפי נתונים אלו, לגוש הימין-חרדים 56 מנדטים, לגוש המרכז-שמאל (כולל הרשימה המשותפת) 55 מנדטים. כאמור, מדובר בתוצאות לא-רשמיות ויש להתייחס אליהן בהסתייגות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים