שתף קטע נבחר

לוחמי אצ"ל ולח"י נטעו חורשה בשומרון: "תניפו את הדגל"

לוחמי מחתרות השתתפו בטקס נטיעת חורשה ביישוב ברקן שבשומרון. לוחם לח"י: "הניצחון הגדול ביותר הוא לראות את היהודים בכל ארץ ישראל"

לוחמי אצ"ל ולח"י השתתפו השבוע בנטיעת חורשת לוחמי המתחרות ביישוב ברקן שבשומרון. הלוחמים נטעו עצים עם תלמידי בית הספר המקומי והשוחחו עם בני נוער במועצה.

לוחמי האצ
הלוחמים עם התלמידים וראש המועצה האזורית שומרון

באירוע הנטיעות השתתף עזרא יכין, הידוע בכינויו "אלנקם" מתקופתו בלח"י. הוא פנה אל תלמידי בית הספר היסודי, שהשתתפו בנטיעות: "אתם עוד תגדלו. אל תשימו לב למבוגרים המבוהלים. תניפו את הדגל ואת לפיד החירות הבוער שאנחנו מוסרים לכן, לפיד החירות הבוער ישרוף את האויב שלנו ויאיר את הדרך לגאולה השלמה בקרוב".

 

הוא הוסיף: "הניצחון הגדול ביותר הוא לראות את היהודים כאן בשומרון, ביהודה ובכל ארץ ישראל. אני מאחל שאת לפיד החירות הבוער שהדלקנו – תניפו בגאווה ובשמחה וזה יהיה שכרנו".

 

אהרון בר, לוחם אצ"ל שהשתתף באירוע, אמר: "יש חשיבות גדולה מאוד להקים את מדינת ישראל ולבנות את מדינת ישראל. להקים פה יישובים יהודיים, להקים את המדינה שלנו".

 

אחרי נטיעת החורשה המשיכו הלוחמים לישיבת אמי"ת ברוכין, שם סיפרו ללוחמים את סיפורי הגבורה שלהם.

 

יו"ר המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "זה רק ביקור ראשון, אנחנו נמשיך את שיתוף הפעולה הזה. מהכוח שלכם נקבל גם אנחנו כוחות כדי לבנות את ארץ ישראל ביתר שאת. אנחנו נפתח את ארץ ישראל ונבנה אותה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים