שתף קטע נבחר

אמסלם: חקירות נתניהו מפריעות למשטרה לעצור רצח נשים

שר התקשורת התייחס לרצח של מיכל סלה ביום חמישי ואמר כי "המשטרה צריכה להחליט אם לחקור את הסיגרים של ראש הממשלה או לשים את החוקרים במקומות האלה". ח"כ ברביבאי: "ליקוי מאורות"

 

דודי דוד אמסלם ב אולפן ynet (צילום: אבי מועלם)
דודי אמסלם(צילום: אבי מועלם)

 

שר התקשורת דודי אמסלם (ליכוד) רמז הבוקר (יום א') כי אם משטרת ישראל לא הייתה חוקרת את בנימין נתניהו - ייתכן שהייתה יכולה להקצות יותר משאבים כדי לעצור רצח נשים. אמסלם אמר את הדברים בהתייחסות לדבריה של לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה שלפי החשד נרצחה בדקירות על ידי בעלה בביתם. 

 

"אני חושב שמשטרת ישראל צריכה לפעול בתחום הזה ביתר שאת", אמר אמסלם בחדשות הבוקר של קשת. "זו לא שאלה רק של תקציבים, זו שאלה של סדרי עדיפויות, וזה בדיוק מה שאני טוען – משטרת ישראל צריכה להחליט האם סדר העדיפות שלה העליון זה לחקור את הסיגרים של ראש הממשלה או לשים את החוקרים במקומות האלה".

 

חברת הכנסת מכחול לבן אורנה ברביבאי הגיבה לדבריו בציוץ בחשבון הטוויטר שלה: "הבנו, בהשוואה לסיגרים, חיי נשים הם הפקר. ליקוי מאורות".

  

 

בשבוע שעבר תקף אמסלם בחריפות את ראשי המערכת המשפטית בראיון לאולפן ynet. בין היתר, הוא האשים את מנדלבליט בהתערבות בבחירות, כינה את פרקליט המדינה שי ניצן "הזוי", וטען בהתייחס לרצון של נתניהו לשדר את השימוע בשידור חי כי "בכל הוועדות יושבים אנשי שמאל מובהקים".

 

"מנדלבליט התערב במערכת הבחירות הזו באופן פעיל ומעשי, הוא קבע את השימוע לרוה"מ, כינס את האדמו"רים. המעשים שלו עד היום תמוהים בעיניי. הוא התערב באופן בוטה בליבת הבחירות, הכריע אותה. השימוע לא לגיטימי ומה שהוא עשה בפרסום החומרים לפני הבחירות - גם לא לגיטימי", אמר שר התקשורת.

 

הוא הוסיף: "ברוב המערכות האלה יושבים אנשי שמאל מובהקים. הם שולטים במדינה באמצעות הפקידות ורוצים לשמור על ההגמוניה. התיקים נגד נתניהו הזויים, אף מדינה לא הייתה מעזה. שי ניצן אמר בעצמו שמדובר בתקדים משפטי שידיעה באתר היא שוחד. אתה מפיל ראש ממשלה על תקדים משפטי - אתה הזוי?".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
דודי אמסלם
צילום: אבי מועלם
מומלצים