שתף קטע נבחר

"אין מקום לאויבים": כתובות נאצה בכפר פלסטיני

בכפר קירה הסמוך לרמאללה נמצאו הבוקר כתובות נגד תושבים, ו-13 מכוניות עם צמיגים מנוקבים. עדי ראייה טענו שמתנחלים אחראים לכך. צה"ל והמשטרה אספו ממצאים מהכפר

 

 

 

חשד לפשע שנאה בשומרון: תושבי הכפר הפלסטיני קירה שמצפון לרמאללה דיווחו היום (ראשון) על מתנחלים שהסתננו לכפר, ניקבו צמיגים והותירו כתובות נאצה על הקירות. צה"ל והמשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף הממצאים מהכפר.

 

 תג מחיר בכפר קירה (צילום: עוהוד חפש)
הכתובות בכפר(צילום: עוהוד חפש)

 תג מחיר בכפר קירה (צילום: עוהוד חפש)
(צילום: עוהוד חפש)

 תג מחיר בכפר קירה (צילום: עוהוד חפש)
(צילום: עוהוד חפש)

 תג מחיר בכפר קירה (צילום: עוהוד חפש)
(צילום: עוהוד חפש)

 

מושל מחוז סלפית, עבדאללה כמיל, הטיל את האחריות על הפעולה על ישראל, וקרא לתושבי הכפרים שגובלים ביישובים יהודיים להקים קבוצות שמירה על מנת להגן על הכפרים הפלסטינים.  

 

מארגון "יש דין" נמסר כי כתובות נאצה רוססו על בתים של תושבי הכפר, ובין היתר נכתב "אין בארץ מקום לאויבים". 13 מכוניות ניזוקו וכתובות נאצה רוססו על חלק מהן, בנוסף גלגליהם נוקבו. מעבר לפגיעה ברכבים פרטיים ובתי האזרחים, גם רכב עבודה ניזוק.

 

בארגון ציינו כי "שוב ושוב אנחנו עדים לאלימות נגד פלסטינים ורכושם. התופעה המזעזעת שבמרכזה מסתובבים אלמונים בין בתים שבהם משפחות וילדים, פוגעים ומטילים אימה בלילות, חייבת להיפסק. ניסיון העבר שלנו מלמד כי גורמי אכיפת החוק אינם עושים מאמץ אמיתי על מנת לעצור את הפורעים, ולדאוג שהעבריינים לא יפעלו באופן הזה שוב".

 

לפני כארבעה חודשים הושחתו חמישה כלי רכב בכפר מאלכ הסמוך לרמאללה, ועל מסגד בפאתי הכפר התגלתה כתובת גרפיטי "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה".

 

פעולות שנאה בוצעו לאחרונה גם בתחומי מדינת ישראל כאשר לפני כחודשיים אלמונים ניקבו צמיגים של 21 כלי רכב בג'יסר א-זרקא בצפון השרון וריססו על קיר את הכתובת "הגבעה ביצהר, לא נשכח ולא נסלח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוהוד חפש
הכתובות בכפר קירה
צילום: עוהוד חפש
מומלצים