שתף קטע נבחר

קפץ מהשיח ליום ההולדת – ונורה למוות

פלורידה: כריסטופר ברגן עשה את כל הדרך מנורבגיה כדי להפתיע את אביה של אשתו ליום ההולדת ה-62 שלו. מאוחר בלילה דפק על דלתו האחורית, וכשזינק לעברו מהחשכה – ספג כדור בלב

הרשויות בפלורידה הודיעו בסוף השבוע כי לא יעמידו לדין את ריצ'רד דניס, בן 62, שירה בטעות למוות בחתנו כריסטופר ברגן – שרק רצה להפתיע אותו ליום ההולדת.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

ארה
כריסטופר ברגן. לא ידע על הריב בדלת הקדמית(מתוך פייסבוק)

ברגן, בן 37 במותו, גר בפלורידה במשך שנים, ואחר כך חזר למולדתו נורבגיה עם בתו של דניס, שאותה הכיר במהלך שהותו בארה"ב. הוא היה מיודד מאוד עם אביה, ולכבוד יום הולדתו ה-62 ביקש להפתיע אותו. הוא המריא על מטוס מנורבגיה, נחת בפלורידה – וביום שלישי שעבר, בשעה 23:30, הגיע לחצר ביתו, שהיא שטח מגודר.

 

כשדניס שמע דפיקה על הדלת האחורית שלו הוא נדרך: הוא לקח איתו את הרובה שלו, ויצא לבדוק במה מדובר. ברגן, שלא ידע זאת, הסתתר בחשכה – ואז זינק לעברו מהשיחים. דניס המבוהל ירה כדור שפגע בלבו של ברגן, והרג אותו במקום.

 

למעשה של דניס גרם אולי גם אירוע שהתרחש בבית רק שעתיים לפני כן, ושחתנו לא היה מודע אליו: בסביבות השעה 21:30 דפק קרוב משפחה על דלת ביתו של האב, ובין השניים התפתח עימות מילולי, שבסופו גירש דניס את האיש, תוך כדי שהוא רודף אחריו. שעתיים אחר כך, כששמע את בדלת האחורית דפיקה דומה לזו ששמע קודם לכן בדלת הקדמית, חשד דניס שמדובר באותו אדם.

 

השריף המוקמי, בוב ג'ונסון, הודיע כי דניס לא יועמד לדין, משום שאין ספק שמדובר בתאונה: "כל מי שדתי צריך להתפלל למען המשפחה הזאת כי זה – אני לא יכול לתאר מה הם עוברים עכשיו. באמת שלא. זה נורא".

 

שכנה ששוחחה עם התקשורת בארה"ב תיארה את ריצ'רד דניס כאיש נחמד, שגרם במו ידיו למות חברו הטוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך פייסבוק
ברגן. בא כל הדרך מנורבגיה
מתוך פייסבוק
מומלצים