שתף קטע נבחר

תיעוד: שור משתולל ברחובות ונכנס לחנות בצפון

שמונה מתושבי עראבה נפגעו באורח קל לאחר שהותקפו על ידי שור שהצליח לברוח מרפת, נכנס לחנות ירקות והשתולל ברחובות. "זה יכול היה להסתיים באסון", אמר אחד התושבים. "הוא הסתכל וניסה לתקוף"

 

 

שמונה תושבי העיר עראבה שבצפון נפגעו אתמול (ה') באורח קל לאחר ששור הצליח לברוח מרפת בעיר ותקף אותם. האירוע תועד על-ידי כמה מצלמות, שבהן נראה השור צועד באמצע הכביש ואף נכנס לחנות ירקות. כמה בני אדם ששהו בחנות ברחו ממנה וקראו לעזרה. בתיעוד שבפתח הכתבה: השור נכנס לחנות הירקות ומסתובב ברחוב.

שור ב עראבה ()
השור נכנס לחנות הירקות

שור ב עראבה ()
השור הסתובב ברחובות

שור ב עראבה ()

תושבת העיר שנסעה באוטובוס והייתה עדה לאירוע סיפרה: "ראינו את השור והתחלנו לצעוק, זה היה מאוד מפחיד. נהג האוטובוס עצר בצד כדי שהשור לא יתקוף אותנו".

 

"הייתי בדרכי לקניית מוצרים, ולפתע ראיתי את השור מסתכל עליי ומנסה לתקוף אותי. ברחתי לתוך בית עסק ותוך שניות השור רץ לכיווננו", סיפר סעיד, תושב המקום. "עליתי על גג של ארון. האירוע יכול היה להסתיים באסון, השור השתולל לגמרי".

 

לאחר זמן קצר, הצליחו כמה בני אדם להשתלט על השור ולהחזיר אותו לרפת שבה הוא חי. תושבים נוספים בעיר סיפרו כי "השור נכנס ללחץ מאחר שראה הרבה אנשים באזור ובחר לתקוף. נגרם עומס תנועה בכביש, ונשמעו צעקות. ילדים ונשים ששהו במקום פחדו".


פורסם לראשונה 10/10/2019 22:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים