שתף קטע נבחר

חשד: התחרו בכביש בירושלים וגרמו לתאונה קטלנית

הוארך מעצר שני החשודים בגרימת מותו של יהושע כהן בתאונה בשדרות בגין בירושלים בראש השנה. לפי החשד, השניים ערכו מרוץ בכביש, ובמהלכו איבד אחד מהם את השליטה והתנגש ברכבו של כהן. רעייתו עדיין מאושפזת במצב קשה

בית משפט השלום לתעבורה בירושלים את מעצרם של שני חשודים בהריגה בתאונת הקטלנית שהתרחשה במהלך ראש השנה בעיר (צילום: דוברות המשטרה)
הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום בימים הקרובים. זירת התאונה(צילום: דוברות המשטרה)

תאונת הדרכים שבה נהרג יהושע (שוקי) כהן בראש השנה בירושלים נגרמה על פי החשד כתוצאה מ"מרוץ" שערכו שני נהגים אחרים בכביש. כך עולה מחקירת המשטרה.

 

שני הנהגים החשודים בגרימת מותו של כהן, תושבי מזרח ירושלים בני 27 ו-32, נעצרו אחרי התאונה. היום האריך בית המשפט לתעבורה בעיר את מעצרם של השניים בארבעה ימים נוספים.

בית משפט השלום לתעבורה בירושלים את מעצרם של שני חשודים בהריגה בתאונת הקטלנית שהתרחשה במהלך ראש השנה בעיר ()
עדיין מאושפזת במצב קשה. ענת ושוקי

התאונה התרחשה בתחילת החודש בשעת צהריים ביציאה משדרות בגין לרחוב הרוזמרין בבירה. מהממצאים שאספה המשטרה עולה כי שני החשודים התחרו זה בזה בכביש. כשהגיעו לצומת, ככל הנראה אחד מהם איבד שליטה והתנגש בעוצמה ברכבו של כהן, תושב העיר בן 58.

 

כהן נפצע באורח אנוש ורעייתו ענת שישבה לצדו ברכב נפצעה באורח קשה. הם פונו לבית החולים שערי צדק בעיר, שם נקבע מותו של כהן. ענת עדיין מאושפזת במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים. ארבעה בני אדם שנסעו ברכב הפוגע נפצעו גם כן בתאונה, אחד מהם באורח בינוני והיתר באורח קל.

 

שני החשודים נעצרו, כאמור, אחרי התאונה ומעצרם הוארך מעת לעת. במהלך הדיון היום הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד שני החשודים, והיא צפויה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים