שתף קטע נבחר

דורס איתי מרגי ביום כיפור שוחרר למעצר בית

בהתאם להחלטה המשותפת של המשטרה והפרקליטות, בית המשפט לא התבקש להשאיר את הנהג החשוד אמיר אבו לבן במעצר. הוא ישהה במעצר בית מלא ונדרש להפקיד ערבויות כספיות

אמיר אבו לבן בבית המשפט (צילום: יריב כץ)
(צילום: יריב כץ)

בית משפט השלום בתל אביב שחרר הבוקר (ראשון) למעצר בית את אמיר אבו לבן, בן 20 מרמלה, החשוד בדריסתו למוות של איתי מרגי בן ה-8 ביום כיפור. בהתייעצות בין המשטרה לפרקליטות סוכם שבית המשפט יתבקש לשחרר את הנהג למעצר בית תחת מגבלות.

 

בהחלטת השחרור נקבע כי אבו לבן ישהה במעצר בית מלא עד 7 בנובמבר בביתו ברמלה. הוא נדרש להפקיד ערבויות כספיות ונאסר עליו לצאת מהארץ למשך 30 יום. כמו כן, רישיונו נפסל למשך 30 יום או עד החלטה אחרת.

 

מהמשטרה נמסר אתמול כי "בהחלטה משותפת של הפרקליטות והמשטרה הוחלט לבקש מעצר בית ארוך כדי שיהיה מספיק זמן לבסס כתב אישום חמור".

 

 

התאונה התרחשה בצהרי כיפור בזמן שמרגי רכב על אופניו בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בתל אביב, סמוך לביתו.

 

בהארכת המעצר האחרונה של אבו לבן, ביום חמישי, טען נציג המשטרה יוני הירשהורן שבזמן התאונה היה הנהג באמצע אספקת משלוח סמים ללקוחות שהזמינו ממנו באמצעות אפליקציית הטלגרם. "לאחר מעצרו הוא השליך 0.7 גרם קוקאין וברכב נמצאו שלושה 'בולים' שחשודים כ-LSD", נטען.

 

במשטרה הסבירו שמכיוון שאבו לבן נחקר על עבירת הריגה, שירדה מהחוק בעקבות הרפורמה בעבירות ההמתה, היא עדיין מיוחסת לו. לשאלה אם הוא חשוד בעבירה של המתה ברשלנות או גרימת מוות ענה הנציג כי הסוגיה תתברר בהמשך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
אמיר אבו לבן ואיתי מרגי
צילום: יריב כץ
מומלצים