שתף קטע נבחר

יאיר נהרג באיילון, הטלפון שלו נגנב כששכב מחוסר הכרה

"מצאתי את המכשיר של בעלך, הוא נפטר בכביש", נכתב בוואטסאפ מהטלפון של ההרוג יאיר כהן, לאחר שכבר נודע לבת זוגו על מותו בתאונה בנתיבי איילון. היא ביקשה שישיב את הסלולרי, אבל מאז אבדו עקבותיו. "הוא פשוט נעלם. בטלפון יש תמונות, סרטים וזיכרונות, זה כל מה שנשאר לנו"

ההתכתבות בין סיגי דניאל לגנב הפלאפון ()
ההתכתבות בין בת הזוג סיגי דניאל לגנב הסלולרי

הכי נמוך שיש: יאיר כהן, תושב חולון בן 46, נהרג ביום שני האחרון בנתיבי איילון - והטלפון שלו נגנב ככל הנראה בשעה ששכב על הכביש מחוסר הכרה. בני משפחתו, שנמצאים בעיצומה של השבעה, מבקשים מהגנב להשיב להם את המכשיר, שהכיל מאות תמונות וסרטונים שמהווים עבורם זיכרון אחרון.

 

"יאיר נסע לחגוג עם אימא שלי את יום הולדתה", סיפרה אור דניאל (31), בתה של סיגי דניאל, בת זוגו של כהן. "הוא יצא מהעבודה, נסע אליה לכיוון ראשון לציון וכשאיחר למפגש היא שאלה אותו איפה הוא אבל הוא לא ענה. שעה וחצי אחרי התאונה, לאחר ששוטרים הודיעו למשפחה על התאונה הקטלנית, ענה הגנב שהוא לקח את הטלפון. כלומר, הוא ידע שיאיר נהרג".

ההרוג ובת זוגתו סיגי דניאל ()
ההרוג ובת זוגו סיגי דניאל

זירת תאונת הדרכים (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה באיילון(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת תאונת הדרכים (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

"אני מצאתי את המכשיר של בעלך, הוא נפטר היום בכביש. המכשיר נמצא אצלי", כתב אז בוואטסאפ. מאז מנסים בני משפחתו של כהן ליצור קשר עם הגנב, אך הטלפון לא זמין

ותמונת הפרופיל בוואטסאפ שונתה. "בהתחלה חשבנו שהוא לקח את הטלפון במטרה להחזיר לנו אותו, אבל ברגע שאמא ביקשה לדעת את הכתובת שלו הוא פשוט נעלם. אני עד היום מנסה לחייג אבל אין תשובה. בטלפון יש תמונות, סרטונים וזיכרונות, זה כל מה שנשאר לנו".

 

את משפחתו של כהן לא מעניינת זהות הגנב, אלא שהמכשיר ישוב למשפחה. "הגשתי תלונה במשטרה, אבל אנחנו לא יכולים להמשיך ולחכות", אמרה דניאל. "הגנב יכול להחזיר לנו את הטלפון גם בלי להיחשף, זה לא משנה, רק שהטלפון יחזור אלינו". אחרי מותו בת זוגו עוד כתבה לו "בוקר טוב אהבה שלי", אבל הטלפון לא הוחזר אליה.

 

 

כהן נהרג בתאונה בין מחלף יוספטל למחלף הקוממיות. גם היום נהרג רוכב אופנוע, גבר בשנות ה-50 לחייו, לאחר שהתנגש בעמוד בכביש 92, סובב כינרת, סמוך לחוף סוסיתא שבקיבוץ עין גב. מאז תחילת השנה נהרגו 51 רוכבי אופנוע. מדובר ב-12 רוכבי אופנוע יותר מאותה התקופה אשתקד. בסך הכל נהרגו מאז תחילת השנה 279 בני אדם בתאונות דרכים, 25 יותר מבשנה שעברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים