שתף קטע נבחר

רוצח בן 13 נמלט, האם הסגירה אותו

ג'ריקו בן ה-13, שנאשם ברצח כפול ובשוד מזוין, ברח מהמשטרה אחרי דיון בבית המשפט בצפון קרוליינה. הוא הופיע בבית של הדוד שלו עם אזיקים ברגליים, אחרי שעות שהסתתר ביער. אמא של ג'ריקו צלצלה למשטרה

ילד בן 13 שנאשם בשני מקרי רצח נמלט מהמשטרה אחרי דיון בבית המשפט בצפון קרוליינה. מצוד נרחב התנהל אחריו.

 

עוד חדשות מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

הילד ג'ריקו ו' (שמו המלא לא פורסם) ברח בשלישי בצהריים מבניין ממשלתי בעיר לאמברטון בצפון קרוליינה, בתום דיון בעניינו בבית משפט לנוער. לא ברור איך הצליח להימלט. הוא ברח למרות שהיה אזוק ברגליו ויחף. בבית המשפט הואשם הילד בשני סעיפים של רצח מדרגה ראשונה ובשוד מזוין.

ארה
הילד הנמלט, בתמונה שפרסמה המשטרה
 

הצוותים השתמשו במסוקים במהלך החיפושים אחרי הילד הנמלט. הרשויות מסרו כי יש "מידה רבה של דאגה לשלום הציבור", לאור "היסטוריה של התנהגות תוקפנית ובלתי צפויה" של הילד הנמלט.

 

ג'ריקו נעצר יום אחרי שנמלט. דודו של הילד אמר לרשת ABC שהוא הופיע בפתח ביתו אחרי שהסתתר ביער במשך שעות. הדוד הכניס אותו הביתה, נתן לו אוכל וזמן להתקלח לפני שדיווח שהילד בביתו. גורמים בצפון קרוליינה סיפרו ל-ABC שאמו של ג'ריקו הסגירה אותו למשטרה. לפני שהסגירה אותו אמרה האם שבנה סובל מבעיות רבות, ושהמדינה הייתה צריכה לעזור לו ולא עשתה זאת.

 

"אתה אומר לעובדים הסוציאליים ולאנשי בריאות הנפש מה הבעיה ומצלצל אליהם כל יום. ואז אתה ממשיך לחכות - עד שהוא מואשם בדברים כאלה", אמרה האם ניקי לפני שבנה נתפס. "הוא ילד בן 13 ומסתובב בחושך. התינוק שלי שם בחוץ, אף אחד לא יודע איפה, הוא לבדו. אני מקווה שהוא במקום בטוח. אני רק רוצה שהוא יחזור, יסגיר את עצמו ויקבל את העזרה שהוא צריך".

 

ב-17 באוקטובר נעצר ג'ריקו עם צעיר בן 19 בשם דריק דשון האנט, בחשד לרצח האחים פרנק ואדם תומאס, שנורו למוות בביתם בלאמברטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים