שתף קטע נבחר

רופא ילדים מואשם בתקיפה מינית של בת 28: "צוחק איתך"

ד"ר מוחמד אבו מוך מבאקה אל גרבייה מואשם בביצוע מעשים מגונים במטופלת צעירה שסבלה מכאבי בטן. ל-ynet נודע כי הרופא, שמכחיש את המיוחס לו, ממשיך לעבוד במקצועו

 

נערים נוער תקיפה אילוסטרציה תקיפה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

הרופא ביקש מהטופלת לפתוח את מכנסיה, נגע בגופה ואף ניסה לנשק אותה. כך מתואר בכתב אישום שהוגש באחרונה נגד ד"ר מוחמד אבו מוך (59), רופא ילדים מהעיר באקה אל גרבייה בשרון בגין מעשים מגונים במטופלת בת 28.

 

לפי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה על ידי פרקליטות מחוז חיפה, הרופא ביצע את המעשים המיוחסים לו במרפאה באזור מגוריו.

 

המטופלת, שסבלה מכאבי בטן, הגיעה לפני שנתיים לבדיקה בתיאום עם הרופא. מכתב האישום עולה כי עם כניסתה למרפאה, סגר הרופא את התריס החשמלי כדי למנוע ממנה לברוח.

 

עוד צוין כי הרופא החל את הבדיקה בעת שהצעירה הייתה לבושה, אולם בהמשך ביקש ממנה לפתוח את מכנסיה. הוא נגע כאמור באיברים שונים בגופה, הציג בפניה שאלות אינטימיות ואף ניסה לנשק אותה בכוח.

 עו
עו"ד אולמן(צילום: שמיר אלבז)

הצעירה החלה לברוח מהמקום, ויצאה בזחילה מתחת לתריס החשמלי. בשלב זה, כך מתואר בכתב האישום, קרא אבו מוך לעבר הצעירה: "אני צוחק איתך, אני צוחק איתך".

 

הרופא, שמיוצג על ידי עו"ד תמי אולמן מחיפה, מכחיש את המיוחס לו ואמר: "ברצוני להבהיר באופן הברור ביותר שהמקרה שלי הינו לא יותר ולא פחות מסחיטה ואלחם על חפותי עד הסוף". במקביל, ל-ynet נודע כי הרופא ממשיך לעבוד במקצועו, ולא זומן למשרד הבריאות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה
צילום: שאטרסטוק
מומלצים