שתף קטע נבחר

בן 71 מואשם בניסיון רצח אשתו: "איך את עוד לא מתה?"

בכתב האישום צוין כי הגבר ניסה לדקור למוות את אשתו מאחר שהחליטה להתגרש ממנו. הוא ארב לה בשעת בוקר מוקדמת, התנפל עליה ודקר אותה בצווארה. "הוא רצה לשחוט אותי", אמרה האישה בעימות שהתקיים ביניהם

אילוסטרציה רצח אישה על ידי גבר (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (יום ב') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גבר בן 71 בגין ניסיון רצח אשתו בסכין. מכתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד נורית פרחי, עלה כי השניים נשואים כ-22 שנה, אך במהלך התקופה שקדמה לאירוע חיו השניים בנפרד והתגוררו בערים שונות.

 

בכתב האישום צוין כי במהלך חודש ספטמבר 2018 הודיעה האישה לבעל כי היא רוצה להתרגש ממנו, ובהמשך אף שכרה שירותים של עורכת דין כדי להגיע להסכם גירושים. בחודש אוקטובר באותה שנה התקשרה עורכת הדין לבעל, והציעה לו הצעה כספית כדי לסיים את הנישואים. הבעל אמר לעורכת הדין כי "היא לא תתגרש, אני רוצה שלום בית בכל מחיר", ולאחר מכן התקשר לאשתו ואיים כי יהרוס לה את החיים. האישה בקשה ממנו להפסיק להתקשר אליה.

 

למחרת השיחה, בשעות הבוקר המוקדמות, נסע הבעל למקום מגוריה של אשתו כשהוא מצויד בשני סכיני מטבח והמתין לה בפתח הבניין. עם יציאתה מהבניין הוא התקרב אליה, תפס אותה בתנועת חיבוק ודקר אותה. האישה זעקה לעזרה, אך הבעל המשיך לדקור אותה תוך שהוא מטיח בה: "איך את שורדת? איך את נלחמת? כמה כוח יש לך להיאבק, איך את עוד לא מתה?".

 

בשלב מסוים החלו השכנים ששמעו את זעקותיה לצעוק לעבר הבעל מחלונות ביתם כדי שיחדל ממעשיו, אך הוא המשיך, הפיל את האישה אל הארץ ורכן מעליה, כשהוא עדיין אוחז את אחת הסכינים בידיו. שכן שהבחין במתרחש מחלון ביתו ניסה למנוע מהנאשם את המשך התקיפה. עקב חששו מהנאשם, הצטייד השכן בסכין, ניגש לנאשם וצעק "מה אתה עושה, עזוב אותה", אולם הבעל לא נענה לבקשותיו והמשיך לשכב על האישה.

 

השכן אחז בחולצתו של הבעל ומשך אותו מהאישה, והחל לבצע תנועות חיתוך עם הסכין על פרק ידו עד שהשכן הוציא את הסכין מידו. אמבולנס פינה את האישה לבית החולים כשהיא מדממת מפצעיה.

 

בעימות בין השניים אמרה האישה: "ברגע שיצאתי מדלת האינטרקום של אמא שלי, זיהיתי אותו מיד שהוא רץ לכיוון שלי. הוא בא, תפס אותי ומיד הכניס לי את הסכין בצוואר. הוא רצה לשחוט אותי ולהרוג אותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים