שתף קטע נבחר

הנכדים עלו לאוטובוס, הסבתא נשארה בתחנה: "בכו וצעקו"

בריאיון לאולפן ynet סיפרה אינה ויסוקי-פולישוק על רגעי החרדה שבהם, לדבריה, עלו בתה ואחיינה - כבני שמונה - לאוטובוס, כשהנהג סגר את הדלת בפני סבתם בת ה-82 ולא הסכים לפתוח: "הוא פשוט נסע. רק במזל הייתה להם תושייה להתקשר לסבתם שנותרה בתחנה"

 

 

 

בתה ואחיינה של אינה ויסוקי-פולישוק, כבני שמונה מפתח תקווה, נסעו עם סבתם, בת 82, לחוג שחייה. בעוד שהם עלו לאוטובוס, היא סיפרה בריאיון לאולפן ynet, סגר הנהג את הדלת ולא התיר לסבתם לעלות: "הוא אמר, 'אני לא פותח את הדלת בפעם השנייה'. למרות הבכי, למרות התחנונים - שום דבר לא עזר והוא נסע. זה נשמע לא מציאותי בעליל, אבל לצערי זה אמיתי מאוד".

 

לדבריה, הנכדים "בכו, צעקו, אני מאמינה שהיו עדים, רק אני לא מכירה אותם. כן, הוא פשוט נסע, ובמזל הייתה להם תושייה להתקשר לסבתא שנשארה בתחנה. אי אפשר להסביר כמה היא דאגה".

הסבתא שנשארה בתחנה (קרדיט: אלבום משפחתי)
הסבתא שנשארה בתחנה(קרדיט: אלבום משפחתי)

הילדים שעלו על האוטובוס (קרדיט: אלבום משפחתי)
הנכדים שעלו על האוטובוס(קרדיט: אלבום משפחתי)

- זה נשמע קצת מופרך, איך נהג אוטובוס מסרב לבקשה כזאת ומשאיר ילדים באוטובוס?

"האמת היא שגם לא זה לא ברור. אם אני שוקלת וחושבת על זה באופן הגיוני, אין לי תשובה. אני חושבת שהוא מיהר, אני חושבת שהוא כבר פתח אולי את הדלת פעם אחת לפני כן, אין לי מושג, התוצאה היא שבסופו של דבר הילדים נשארו לבד באוטובוס".

 

- איך זה נגמר?

"הם הגיעו לתחנת היעד שלהם. בסופו של דבר, האחיין שלי, שהוא הגדול מביניהם, אמר לאן הם צריכים להגיע והם נסעו לשם לבד. הסבתא הגיעה פשוט עם אוטובוס מאוחר יותר. נגמר בטוב וטוב שכך".

 

- זה יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתשלחו את הילדים?

"לא, אבל זה גרם להחלטה חד-משמעית שהילדים לא נוסעים בלעדינו לשום מקום, לפחות בזמן הקרוב. אני לא רוצה לעבור את זה פעם נוספת".

 

- מה את חושבת על הנהג הזה?

"בעיניי, בן אדם שלא מגדיל קצת ראש ולא יכול להבין את הסיטואציה, לא צריך להיות בעבודה שמשרתת את הציבור בסופו של דבר".

 

- פנית אליהם?

"פניתי אליהם, כתבתי להם מכתב, שלחתי מכתב למשרד התחבורה. עדיין לא קיבלתי תשובה, שכחתם איפה אנחנו חיים?".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרדיט: אלבום משפחתי
הסבתא שנשארה בתחנה
קרדיט: אלבום משפחתי
מומלצים