שתף קטע נבחר

בית המשפט במוסקבה ידון בערעורה של נעמה יששכר בחודש הבא

הדיון בעניינה של הישראלית שכלואה ברוסיה יתקיים ב-12 בדצמבר. אימה, יפה, ביקרה אותה בכלא: "אני שמחה שזה קרוב. היא נראתה חיוורת ומפוחדת"

 

נעמה יששכר עצורה כלא רוסיה על סחר סמים החזקת סמים שדה תעופה העברה מ הודו ()
ביהמ"ש ידון בערעור. נעמה יששכר

שבעה חודשים לאחר מעצרה וחודש וחצי אחרי השמעת גזר הדין - בית המשפט ברוסיה קבע היום (שני) כי הדיון בערעורה של נעמה יששכר ייערך ב-12 בדצמבר. 

 

יפה יששכר, אימה של נעמה, ביקרה אותה אמש בבית הכלא יחד עם בת דודתה שהורשתה לראשונה לבקרה. "אני שמחה שזה קרוב, אני מחכה לזה", אמרה האם ל-ynet. "אתמול ראיתי אותה והיא שאלה אותי מה יהיה? היא נראתה חיוורת, מותשת ומפוחדת. אני לא יודעת מה יקרה בערעור והאם ישלחו אותה הביתה".

 

 

 
הפטריארך תיאופילוס השלישי  ויפה יששכר אמא של נעמה יששכר אסירה רוסיה (צילום: יח
יפה יששכר והפטריארך היווני(צילום: יח"צ)

 

יששכר התייחסה גם להתגייסותו של הפטריארך היווני תיאופילוס השלישי למען בתה, כפי שפורסם לראשונה אתמול ב-ynet וב"ידיעות אחרונות". "כנראה שמשהו ממה שאנחנו עושים כמו הפגישה עם הפטריארך עוזר. צריך להוציא אותה משם", אמרה האם.

  

הפטריארך היווני נפגש בשבוע שעבר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ביקש ממנו להעניק חנינה לנעמה ואף העביר לו מסר אישי מיפה. הייתה זו הפעם הראשונה שבה הועבר מסר ישיר מאמה של נעמה לנשיא הרוסי. "אני מבקשת ממך עם כל כאב הלב של אמא לחון את בתי ולהחזירה לחיק משפחתה", כתבה האם לפוטין.

  

נעמה יששכר המחזיקה גם באזרחות אמריקנית נעצרה באפריל בעת שהמתינה לטיסת מעבר בשדה התעופה במוסקבה, כחלק מחזרתה מהודו לישראל. היא נידונה על ידי בית המשפט ברוסיה ל-7.5 שנות מאסר בגין הברחת 9.5 גרם חשיש.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים