שתף קטע נבחר

אישום: קשר קשיש והפשיט אותו בניסיון שוד

אנואר קעדאן מנוף הגליל נעצר על ידי שוטר כשניסה לברוח מדירתו של תושב העיר בן 77, שנותר פצוע על הרצפה. שותפו למעשה נמלט וטרם נתפס

החבלים והאזיקונים שבעזרתם שדדו שני גברים את בן ה 77 בנוף הגליל (צילום: מתוך תיק החקירה)
החגורה שבאמצעותה נקשר הקורבן(צילום: מתוך תיק החקירה)

קשר קשיש באזיקונים, חסם את פיו, הפשיט אותו – ונתפס כשניסה לשדוד את דירתו. כתב אישום חמור הוגש לאחרונה נגד אנואר קעדאן, בן 41 מנוף הגליל (נצרת עילית), שתקף באכזריות ושדד תושב העיר בן 77. את המעשים, נטען, ביצע קעדאן עם אדם נוסף שנמלט ממקום האירוע וטרם נתפס.

 

על פי כתוב האישום שהוגש לבית המשפט השלום בנצרת, האירוע התרחש ב-29 בנובמבר בדירת הקשיש ברחוב הרימון בנוף הגליל. בשעות הערב הגיעו למקום קעדאן ושותפו כשהם עוטים מסיכות שחורות ומצוידים בחבל, אזיקונים ונייר דבק.

 

הם הורידו את מפסק החשמל של הדירה בארון החשמל שבחדר המדרגות במטרה לגרום לקורבן לפתוח את הדלת. הקשיש התקשר למשטרה ודיווח על המקרה, אולם אף שבמוקד ביקשו ממנו להמתין, הוא פתח בכל זאת את הדלת.

 

בשלב זה, נטען, התנפלו הנאשם והאדם הנוסף על המתלונן והפילו אותו לרצפה: "בהיותו על הרצפה, הכו השניים את המתלונן בפניו, קשרו את רגליו באמצעות חבל וחגורה, קשרו את ידיו באמצעות האזיקונים, חסמו את פיו באמצעות בגד, הורידו את מכנסיו של המתלונן ונעלו את דלת הבית".

 

אחרי זמן קצר הגיעו למקום שוטר ומתנדב שנענו לקריאה ושמעו קולות בכי מתוך הדירה. הם ניסו לפתוח את הדלת ללא הצלחה, וניגשו לחלון. לפתע, נטען, יצאו שני השודדים מהבית בריצה. הנאשם נתפס לאחר מאבק עם השוטר ואילו שותפו הצליח לברוח. המתלונן סבל משבר באף, חבלות בפנים ודימום מהפה ומהאף.

 

קעדאן מואשם בניסיון שוד, תקיפת זקן, חבלה חמורה, התפרצות למקום מגורים והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

 

מהמשטרה נמסר כי עבירות השוד פוגעות בביטחון התושבים ומותירה בהם - מעבר לנזק הכספי – גם טראומה נפשית, אובדן תחושת ביטחון ופחד: "המצב אף קשה יותר במקרה של אוכלוסיות מוחלשות ואנשים בודדים אשר נעדרים סביבה תומכת ומחזקת.

 

"משטרת ישראל מבקשת מאזרחים בכלל, בדגש על אוכלוסיות מוחלשות ואנשים החיים בגפם, שבכל מקרה שבו הם נדרשים לצאת מביתם בשל תקלה כלשהי כמו הפסקת חשמל או מים, או שאדם זר נוקש בדלת ביתם, ויש להם חשש שמדובר בפעילות פלילית, לא לצאת מהבית ולהתקשר מיד למשטרת ישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך תיק החקירה
החגורה שבאמצעותה נקשר הקורבן
צילום: מתוך תיק החקירה
מומלצים