שתף קטע נבחר

תיעוד: אב ובנו היכו עד אובדן הכרה בגלל כמה מאות שקלים

יהודה ושלומי אוחיון, בעלי דוכן בשוק בירושלים, סירבו לשלם על מחסן ששכרו - ותקפו באכזריות את בעליו. המשטרה גיבשה אישום בזכות תיעוד האירוע

 

 

בעלי דוכן בשוק מחנה יהודה בירושלים מואשם יחד עם בנו בתקיפה עד אובדן הכרה של אדם שהשכיר להם מחסן. על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר, יהודה ושלומי אוחיון תקפו את בעל הנכס בגלל מחלוקת על שכר דירה של כמה מאות שקלים. האב והבן נעצרו עד תום ההליכים.

 

את המחסן שכרו האב ובנו למשך חודש בלבד. על פי האישום, כשהגיע המועד לשלם סירבו הנאשמים לעשות זאת, ובעקבות זאת החליף בעלי הנכס המנעול במחסן. בתגובה הגיעו האב והבן לביתו, קראו לו לרדת למטה – וכשעשה זאת תקפו אותו: יהודה אוחיון תפס את חולצתו וקרע אותה, הבן שלומי בעט בגבו, וכשנפל על המדרכה היכה אותו בראשו ובפניו עם חפץ עד שאיבד את הכרתו. כמו כן נגרם לו נזק בפניו, בקרקפת שלו ובחזה.

 

מתוך הסרטון שתיעד את האירוע:

סוחר במחנה יהודה ובנו מואשמים כי הכו באלימות קשה עד אובדן הכרה אדם שהשכיר להם מחסן בשוק בירושלים ()

סוחר במחנה יהודה ובנו מואשמים כי הכו באלימות קשה עד אובדן הכרה אדם שהשכיר להם מחסן בשוק בירושלים ()

סוחר במחנה יהודה ובנו מואשמים כי הכו באלימות קשה עד אובדן הכרה אדם שהשכיר להם מחסן בשוק בירושלים ()

בכתב האישום נטען שהבן שלומי איים על שוטרי משטרת ישראל שהגיעו לביתו על מנת לעכבו לחקירה. בין השאר אמר לאחד מהם: "אתה תשלם על זה ביוקר, מחר אתה במח"ש עם כל הסרטונים, אלוהים ישלם לך, יביא לך סרטן בתוך המוח".

 

ראש משרד החקירות בתחנת לב הבירה, רב-פקד שלומי בן אבו, סיפר ל-ynet כי האב והבן הכחישו בחקירה שתקפו את בעל המחסן, אך בזכות פעולות חקירה משטרתיות ומצלמות האבטחה במקום גובש נגדם כתב האישום. פרקליטם של השניים סירב להגיב על הפרסום.

 

סוחרים ועובדים בשוק ששוחחו עם ynet תיארו את אוחיון האב כאדם אלים. "הוא חכם על חלשים", סיפר אחד מהם. "אנחנו מקווים שהוא לא יחזור יותר לשוק", אמר אחר.

 

נגד הבן שלומי מתקיים במקביל הליך פלילי אחר בגין איומים על סגן מנהל אזור בפיקוח העירוני בעיריית ירושלים, שלא נענה לבקשתו לפתוח דוכן משלו בשוק מחנה יהודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הסרטון המתעד את התקיפה
מומלצים