שתף קטע נבחר

הנהג שדרס למוות את שני רוכבי האופניים חשוד שהיה מסומם

בשעה שקרובים וחברים ממשיכים להגיע לבתיהם של תומר וינשטין (45) ויניב לוגסי (44) מקדימה-צורן שנהרגו בתאונה, מתברר כי הנהג הדורס חשוד שנסע תחת השפעת סמים. הוא חשוד בהמתה בקלות דעת ובנהיגה במהירות מופרזת. עובר אורח דיווח למוקד מד"א: "הם מדממים, לא פוקחים עיניים"

 

 

הנהג שדרס למוות הבוקר (יום ב') את תומר וינשטין (45) ואת יניב לוגסי (44) מקדימה-צורן חשוד בנהיגה תחת השפעת סמים, בהמתה בקלות דעת, בנהיגה בקלות ראש, נהיגה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך ובהיזק לרכוש. הוא חשוד שנסע במהירות מופרזת, אך טוען להגנתו שהמכונית סטתה מסיבה לא ברורה - אולי בגלל תקלה טכנית. הוא יובא בבוקר לדיון בהארכת מעצרו.

 

התאונה התרחשה בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים שבשרון. נהג הרכב הפוגע, בן 29 מאור עקיבא, נפגע קל בתאונה וטופל במקום.

יניב לוגסי תומר וינשטין  ()
"התאמנו יחד". שני ההרוגים, יניב לוגסי ותומר וינשטין

 

 

זירת התאונה (צילום: יאיר שגיא)
חשד למהירות מופרזת והשפעת סמים. זירת התאונה בכביש 5511(צילום: יאיר שגיא)

זירת התאונה (צילום: דוברות זק״א)
(צילום: דוברות זק״א)

זירת התאונה (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

זירת התאונה (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

שני ההרוגים התגוררו ברחובות סמוכים ביישוב קדימה-צורן. אחד מהם, תומר וינשטין, היה מוכר מאוד בקרב הרוכבים בארץ. הוא הותיר אחריו אישה, עדי, ושלושה ילדים: איתן בן התשע, שי-לי בת ה-12 וליה בת ה-15. הוא יובא למנוחות מחר ב-15:00 בבית העלמין ביישוב.

 

ההרוג השני, יניב לוגסי, הותיר אחריו שלושה ילדים בני 13, 11 ו-8. הוא עבד בחברת הייטק מתמחה בפיתוח מערכות פיננסיות. אורן פראן, גיסו, אמר ל-ynet: "הוא יצא ב-06:45 לרכיבה כמו שהוא נהג לעשות מדי בוקר. הם היו חלק מקבוצה אבל היו עושים גם אימונים בנפרד. בצבא הוא היה בסיירת יעל, עשה מילואים הרבה שנים. בן אדם שיוזם, מלא רעיונות, מתמצא בכל מה שמורכב.

 

"זו מכה נוראית ומיותרת. צריך לשים סוף להפקרות הזו שאנשים נהרגים פה בצדי הדרכים. הנהג נסע מהצד השני של הכביש. הם נסעו בכניסה לבני ציון, זה כביש דו-מסלולי, והנהג חתך את המסלול ונכנס בהם ובתוך המעקה בטיחות. הוא לא השאיר להם סיכוי. הם נסעו בנתיב שלהם, והוא כנראה חתך את הנתיב".

יניב לוגסי ומשפחתו  ()
יניב לוגסי ומשפחתו

תומר ויינשטיין ומשפחתו ()
תומר ויינשטיין ומשפחתו

 

 

אחותו של וינשטין, מיכל אהרוני, אמרה: "הוא היה בחור כובש וסוחף. אחי הבכור מתוך ארבעה אחים ואחיות. הוא היה דוד מדהים לאחיינים שלו. ספורט היה האהבה השנייה שלו".

 

עו"ד תומר גונן שמייצג את הנהג הפוגע אמר: "מדובר בנהג נורמטיבי שמשתתף בצערן ואבלן הכבד של המשפחות, הכביש בו ארעה התאונה לא מאפשר כל תקלה מכנית או טעות אנוש. לטענת מרשי הרכב סטה לשמאל ומן הראוי כי המשטרה תמצה את החקירה בטרם נגיב לגופם של דברים".

 

בשיחה למוקד מד"א נשמע עובר אורח אומר למוקדן שהתרחשה תאונה בין רכב לשני רוכבי אופניים - ושהרוכבים לא בהכרה: "הם מדממים, הם לא פוקחים עיניים כשאני מדבר אליהם". המוקדן הנחה אותו טלפונית איך לבצע בהם החייאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים