שתף קטע נבחר

תיעוד התנגשות ספינות פאר במקסיקו: "כל החדר התנפץ"

שתי ספינות היוקרה בבעלות אותה חברה התנגשו לפני העגינה באי הקריבי קוזומל. שישה נוסעים נפצעו קל ונזק נגרם לכלי השיט - אך בחברה הודיעו כי כשירותם לא תיפגע. עדת ראייה שהבחינה בספינה מתקרבת: "אנשים צרחו והתכוננו לפגיעה"

 

 

שתי ספינות פאר של חברת "קרניבל" התנגשו אמש (שישי) בנמל האי הקריבי קוזומל השוכן בחופה המזרחי של מקסיקו. לפי התיעוד, אחת מהן פגעה בסיפון של השנייה לאחר שכבר עגנה. שישה נוסעים נפצעו באורח קל, ונזק נגרם לספינה שספגה את הפגיעה - אולם בחברה מסרו כי הדבר לא ישפיע על כשירות כלי השיט.

 

 תיעוד: התנגשות בין שתי ספינות תענוגות במקסיקו (צילום: רויטרס, Matthew Bruin)
תאונה בים: ספינות הפאר מתנגשות(צילום: רויטרס, Matthew Bruin)

 תיעוד: התנגשות בין שתי ספינות תענוגות במקסיקו (צילום: רויטרס, Jordan Moseley)
(צילום: רויטרס, Jordan Moseley)

 

 

אף שהתקרית לא הובילה לנזקים כבדים, נוסעים ועדי ראיה סיפרו על רגעי בהלה ופחד סביב ההתנגשות. מקאנה מוריס בת ה-21 מארצות הברית סיפרה ל-NBC כי הייתה על הסיפון הרביעי של הספינה שעגנה, והבחינה בספינה השנייה מתקדמת לכיוונה בעודה מצלמת תמונות. "ככל שהתקרבתי שמעתי עוד ועוד אנשים צורחים, הם הכינו את עצמם לפגיעה. היו גם רעשים של סדקים וזכוכיות מתנפצות", אמרה. לדבריה,"כל חדר האוכל התנפץ".

 

ג'ורדן מוסלי, שנסע על אחת הספינות, סיפר כי אכל ארוחת בוקר בזמן ההתרסקות: "הרגשנו ברגע אחד איך הספינה פתאום התנדנדה מצד אל צד ואז חזרה למקומה. דקות לאחר מכן, מנהל הספינה הודיע כי ספינה אחרת התנגשה בנו בגלל הרוחות הגבוהות ותנאי האוקיאנוס הקשים בקוסמול". נוסע נוסף ששהה בחדר האוכל של הספינה סיפר כי "כל החדר התנפץ". לעומת זאת, אחרים ציינו כי "זה הרגיש כמו גל גדול שנשבר מבחוץ, הרגשנו טלטלה ולא באמת חשבנו שזה משהו רציני".

 

נוסע אחר, מדיסון היינס, סיפר ל-CNN: "בלילה הרגשנו כמה תנודות רציניות על הספינה, אז הנחנו שגם הפעם זה משהו דומה". לדבריו, "הרגשנו טלטלה ולא באמת חשבנו על זה". צ'לסי סטרומפלד, דוברת של החברה המארגנת את השיט, אמרה: "אנו מבצעים כרגע הערכה של הנזק, אך כשירותן של הספינות לא נפגעה. המלצנו לנוסעים משתי הספינות להנות מהיום שלהם בקוסמול".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס, Jordan Moseley
תאונה בים. ספינות פאר התנגשו במקסיקו
צילום: רויטרס, Jordan Moseley
מומלצים