שתף קטע נבחר

ארה"ב: רצח את אשתו עם טיפות עיניים

בדמה של סטייסי הנסאקר נמצאו רמות טטריזולין גבוהות פי 40 מהמקובל. בעלה הפרמדיק ג'ושוע נעצר. אחרי שמתה התנגד לנתיחה, ומיהר למשוך את כספי הביטוח ולצאת עם אישה אחרת

ג'ושוע הנסאקר, פרמדיק בן 35 מצפון קרוליינה, מואשם שרצח את אשתו באמצעות טיפות עיניים מורעלות – וזמן קצר אחר כך משך רבע מיליון דולר מכספי ביטוח החיים שלה. הוא נעצר ביום חמישי האחרון, וביום שישי הובא בפני שופט.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

ארה
סטייסי עם ג'ושוע. הותירה שתי ילדות קטנות

רעייתו של הנסאקר, סטייסי בת ה-32, הובהלה לבית החולים ב-23 בספטמבר של השנה שעברה, והוא דיווח שמצא אותה מחוסרת הכרה. בבית החולים היא מתה, והוא סירב שנתיחה תיערך לגופתה, אולם דגימת דם נלקחה ממנה – והתגלתה בהמשך כקריטית לחקירה.

 

מי שהחלה לחשוד בהתנהלותו של הבעל הייתה אמה של סטייסי. היא האשימה את ג'ושוע שבגד בבתה וטענה שהתנהגותו מעוררת חשד. חוקרים שהחלו לבדוק את הפרשה – בהם סוכן החוקר חשדות להונאות ביטוח – הופתעו מהמהירות שבה התאושש ממות אשתו ומכך שבתוך פחות מחצי שנה כבר יצא עם בת זוג חדשה. להנסאקר ולאשתו המנוחה שתי ילדות קטנות.

  (צילום: MCT)
הנסאקר אחרי מעצרו. אמה של הנרצחת: "הוא בגד בה"(צילום: MCT)

בדגימת הדם שנלקחה מסטייסי בבית החולים נמצאו בדיעבד רמות גבוהות במיוחד של טטריזולין, אחד הרכיבים הפעילים בטיפות עיניים. הכמות שנמצאה בדמה הייתה גבוהה פי 30 או 40 מהמקובל לצורכי טיפול, וטוקסיקולוג וקרדיולוג הדגישו שכמות כזו עשויה לגרום לכשל לבבי.

 

האקדמיה האמריקנית לרפואת עיניים מדווחת שבעבר כבר נעשה שימוש בטטריזולין לניסיונות רצח, וב-CNN דיווחו השבוע כי שני ניסיונות כאלה נרשמו השנה ובשנה שעברה. בשני המקרים האלה היו המרעילות נשים שניסו לרצוח את בני זוגן.

 

ג'ושוע הנסאקר מואשם כעת ברצח מדרגה ראשונה. החוקרים פסלו את האפשרות שמדובר בהתאבדות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: MCT
ג'ושוע הנסאקר. התנגד לנתיחה
צילום: MCT
מומלצים