שתף קטע נבחר

נוה התלונן במשטרה על דליפת חומרי הטלפון - ומאשים את שטייף

סנגוריו של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר פנו ללהב 433 בדרישה לחקור את זהות המדליף של תוכן הטלפון. לדבריהם, "השכל הישר" מצביע כי העיתונאית שמסרה את החומר למשטרה אחראית לכך

 עורך דין אפי נוה פרשת המין והמנויים (צילום: מוטי קמחי )
אפי נוה (צילום: מוטי קמחי )

סנגוריו של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, הגישו היום (רביעי) תלונה למשטרה בעקבות הדיווח על דליפת החומרים שהיו בטלפון הנייד שלו. עורכי דינו של נוה דורשים מהמשטרה לאתר את המדליף - ורמזו כי מדובר בעיתונאית הדס שטייף שהעבירה מלכתחילה את החומרים למשטרה.

 

עם ההחלטה להגיש כתבי אישום בכפוף לשימוע נגד נוה והשופטת אתי כרייף בפרשת "מין תמורת מינוי", הפרקליטות החליטה להעניק חסינות לשטייף על אף הפגיעה בפרטיותו של נוה. "על פי מסמכים שהועברו לידינו, אותה חסינות תמוהה הותנתה בין היתר בהצהרת שטייף כין אין בידיה עוד חומרים מהניידים", טענו הסנגורים שהזכירו כי על כל החומרים שהיו בטלפון הוטל צו איסור פרסום.

 

עו״ד בועז בן צור וישראל כהן דודה של נעמה ישככר מחוץ לפגישה עם אמיר אוחנה (צילום: רועי רובינשטיין)
הסנגור בועז בן צור(צילום: רועי רובינשטיין)

"ככל שיימצא כי הגורם המדליף הוא אכן שטייף, כפי שמלמדות הראיות והשכל הישר, חזק כי הגורם המוסמך ידאג למצות עמה את הדין", כתבו הסנגורים בועז בן צור, כרמל בן צור וגיא רוה, ששללו אפשרות לכך שהחומר הגיע מגורמי אכיפה.

 לדבריהם, תלונה דומה הוגשה עוד בינואר אשתקד - אך היא נגנזה בשל החסינות לשטייף.

 

התלונה התקבלה במשטרת ישראל ונמצאת בשלבי בחינה. מהפרקליטות נמסר אמש בתגובה לדיווח כי "העניין אינו מוכר לנו. אנו מסבים את תשומת הלב לכך שישנו צו איסור פרסום על כל פרט או מידע שהושג מתוך הטלפונים הסלולריים של מר אפי נוה, ובכלל זה שיחות ומסרונים, גם אם הם מצויים בידי צד שלישי כלשהו". שטייף בחרה שלא להגיב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים