שתף קטע נבחר

משפחת הצעיר שנמצא בבור: נרצח בידי "אנשים לא טובים"

הצעיר בן ה-18 שנמצא ללא רוח חיים בבור בצומת מורשה הובא למנוחות. במשפחתו רמזו שהרוצח אינו בן החברה החרדית: "אביתר אהובנו נלקח ממשפחתו על-ידי אנשי דלא מעלי"

הלוויתו של אביתר שנרצח  (צילום: אלכס גמבורג)
הלווייתו של אביתר אזרזר(צילום: אלכס גמבורג)

אביתר אזרזר, הצעיר בן ה-18 שנמצא ללא רוח חיים ביום שישי האחרון בבור באזור צומת מורשה סמוך לבית העלמין החדש ברמת השרון, הובא בצהריים (יום א') למנוחות בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים. אחרי ההלוויה, התייחסו לראשונה במשפחתו לרצח, ואמרו כי העומד מאחוריו הם "אנשים לא טובים". "אחרי מות קדושים אמור – אביתר אהובנו נלקח ממשפחתו האוהבת על-ידי אנשי דלא מעלי, ודי למבין", אמרו במשפחה.

 

 

לפי ההערכה, אזרזר הובא לזירת הרצח בדרך של עורמה המכונה בעולם התחתון "כיפה אדומה". גורם במחוז תל אביב אמר בהתייחסו לנושא כי "זה לא מקום שאנשים מגיעים אליו במקרה". על פרטי החקירה, שהועברה לידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, הוצא צו איסור פרסום.

 

משפחתו של אזרזר, שלפי עדויות נפלט ממסגרת חרדית, דיווחה על היעדרותו לפני שלושה שבועות – אולם החיפושים אחריו העלו חרס. אזרזר גדל בשכונת רמות בירושלים והחליט לפרוש מהישיבה שבה למד. הוא עבר לבני ברק והמשיך להתהלך עם

כיפה לראשו. לדברי קרובי משפחתו, הוא ביקש להתפרנס וככל הנראה הסתבך באחרונה עם עבריינים ואף ניהל עמם קשרים מפוקפקים.

זירת מציאת הגופה זירת הרצח רצח של אביתר אזרזר נער בן 20 (צילום: עידו ארז)
(צילום: עידו ארז)

חבר קרוב של משפחת הנרצח סיפר: "אביתר היה ילד מאוד אהוב על המשפחה, החברים וכל האחים. הוא היה בחור חכם מאוד ופיקח. פשוט הבחור הלא נכון במקום הלא-נכון". הקרוב סיפר עוד כי בתקופה האחרונה אזרזר הפסיק ללמוד בישיבה, אך שמר על קשר הדוק מאוד עם משפחתו: "הוא לא למד וחיפש להתפרנס", ציין המכר של המשפחה. "כדי להשיג כסף הוא היה בקשר עם עבריינים. זה יכול להיות ויכוח על מילה של כבוד".

 

החבר של המשפחה ציין כי "כולם ידעו שהוא לא יושב ולומד, אבל למרות הכול הילד כן היה בקשר עם ההורים ועם שאר המשפחה 24/7. באותו יום שהוא נעלם המשטרה כבר עודכנה. הוא היה ילד שחיפש לעשות כסף, ולצערי הוא הגיע למקומות כאלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים