שתף קטע נבחר

נחשפה כנופיית זרים שתקפה ורצחה: הכו, עקרו את עיני הקורבן ונמלטו

המשטרה עצרה ארבעה חברי כנופיה שתקפו בברוטליות אזרחים זרים בדרום ת"א - ואף רצחו אחד מהם. תיעוד חושף כיצד התנפלו על נתין אחר, דקרו אותו בפניו ובעינו ונמלטו מהמקום. מעצרם הוארך לקראת הגשת כתב אישום

חוקרי משטרת מרחב יפתח לא זוכרים "כנופיית רצח" כה אלימה כמו זאת שנעצרה בשבועות האחרונים. היום (יום א') הותר לפרסום כי המשטרה הצליחה לפענח רצח של עובד זר, ופציעה קשה של אחר אחר לפני כשלושה שבועות בידי ארבעה צעירים - גם הם זרים - בדרום ת"א. "אכזריות מטורפת" אמרו גורמים במשטרה שתיארו את המעשים, שהמניע שבבסיסים אינו ידוע.

 

החקירה החלה בתחילת החודש, בעקבות אירוע תקיפה סמוך לשכונת התקווה בת"א. כאשר הגיעו השוטרים למקום, הם מצאו את אחד הזרים שרוע על הקרקע כשהוא חבול ודקור בכל חלקי גופו. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך מאמצי החייאה וכעבור כמה ימים מת מפצעיו.

 

הכנופיה שתקפה עובדים זרים ()
דקרו אותו בעינו ונמלטו. מתוך תיעוד התקיפה

הכנופיה שתקפה עובדים זרים ()

כמה שעות לאחר אותה תקרית, ארעה תקיפה חמורה נוספת ברחוב לבנדה בדרום תל אביב. גם שם הקורבן היה אזרח זר. החשודים התנפלו עליו תוך שאחד מהם דוקר אותו נמרצות בכל חלקי גופו, ואף בפניו, מה שגרם לעינו להיעקר ממקומה. בתיעוד מזעזע ממצלמות אבטחה, נראה הגבר מתמוטט על הרצפה כשהוא שותת דם. הוא פונה לבית החולים במצב קשה.

 

בתוך זמן קצר הצליחו החוקרים להתחקות אחר החשודים בתקיפות, תושבי ת"א בשנות ה-20 לחייהם, וארבעה נעצרו. החשוד העיקרי, שדקר למוות את הקורבן הראשון, היה זה שגם נראה בתיעוד מצלמות האבטחה דוקר קשות את הקורבן השני, שרק בדרך נס לא איבד את עינו. במשטרה מעריכים כי חברי הכנופיה שתו לשוכרה טרם ביצעו את המעשים.

 

בסוף השבוע האחרון ועם מיצוי החקירה, הגישה המשטרה הצהרת תובע לבית משפט השלום באמצעות פרקליטות מחוז ת"א נגד ארבעת החשודים ומעצרם הוארך עד יום שלישי. הם אינם משתפים פעולה בחקירה, ושומרים על זכות השתיקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים