שתף קטע נבחר

האב שאיבד את אשתו ובתו בתאונה עבר לשיקום, בנו עדיין במצב קשה

אפרים רימל שנפצע קשה בתאונת הדרכים ליד גבעת זאב, שוחרר לאחר כחודש מבית החולים שערי צדק ועבר לשיקום בשיבא. בנו איתי עדיין מאושפז במצב קשה. הוא הודה לצוות הרפואי: "מתפלל שתצליחו להציל גם את בני"

 

אפרים רימל, שנפצע קשות לפני כחודש בתאונה הקטלנית בכביש 443 שבה נהרגו אשתו ציפי ובתו התינוקת נועם רחל, שוחרר היום (יום ה') מבית החולים שערי צדק בירושלים - ועבר לשיקום בשיבא תל השומר. הבן איתי בן ה-12 עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ עם פגיעת ראש קשה.

 

אפרים פונה מזירת התאונה במצב קשה עם פציעות רבות, טופל ביחידת הטראומה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית שם עבר כמה ניתוחים מורכבים שסייעו לשיפור במצבו.

 

עם יציאתו מבית החולים הודה רימל לצוות הרפואי: "אני מודה לכם על הטיפול המסור באיתי ובי. אני משאיר לכם את איתי ומתפלל שכמו שטיפלתם והצלחתם בטיפול בי, נצליח גם עם איתי".

 

 

 

 

 

תאונת דרכים צומת גבעת זאב (צילום: קים צילום)
זירת התאונה (צילום: קים צילום)

מנכ"ל בית החולים, פרופ' עופר מרין, הגיע ללוות את רימל ובירך אותו: "אנחנו מאוד נרגשים היום לראותך אחרי התהליך המאוד מורכב שעברת. בטיפול בך היו מעורבים צוותים רבים ממחלקות רבות שנרתמו כולם להחלמתך וכולם היום שמחים לראות את ההתקדמות המדהימה שעשית. מהרגע הראשון ראינו את החוסן הנדיר שלך, שיותר חזק מהכל ואנחנו בטוחים שתתגבר על הטרגדיה שפקדה אותך".

 

התאונה אירעה בחודש שעבר בכביש 443, ליד היישוב גבעת זאב בתחילת החודש. צוות מד"א פינה את האם ציפי ואת הבת נועם לבית החולים הדסה הר הצופים ושערי צדק בירושלים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם שם נקבע מותן. 

 

מחקירת המשטרה עלה כי הנהג הפוגע, טארק כורד,  נסע בפראות ופגע מאחור ברכב של משפחת רימל ובעוד ארבעה כלי רכב. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שערי צדק
אפרים רימל
צילום: שערי צדק
מומלצים