שתף קטע נבחר

סוכל פיגוע בגוש עציון: מחבל ניסה לדקור חיילים ונורה

ניסיון פיגוע ראשון ביו"ש אחרי כחודשיים: מחבל כבן 16 ירד על פי החשד ממונית עם סכין וניסה לדקור חיילים בטרמפיאדה שבצומת הגוש. לוחם גבעתי זיהה אותו מתקרב וירה ברגלו. המחבל נפצע ונוטרל, מלבדו איש לא נפגע

 

 

ניסיון פיגוע בגוש עציון, לראשונה אחרי כחודשיים: מחבל שהגיע היום (ה') אחר הצהריים לצומת הגוש ניסה על פי החשד לדקור חיילים בסכין, ונורה על ידי לוחם גבעתי. מלבדו, איש לא נפגע.

 

מדובר צה"ל נמסר כי הפיגוע סוכל והמחבל נוטרל. המחבל, ככל הנראה נער כבן 16, ירד על פי החשד ממונית עם סכין וניסה לדקור את החיילים בטרמפיאדה לכיוון קריית ארבע.

ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון (צילום: עדכונים חמים)
ניסיון הפיגוע בצומת גוש עציון(צילום: עדכונים חמים)

ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון (צילום: עדכונים חמים)
(צילום: עדכונים חמים)

ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון ()
הסכין של המחבל
 

לוחם מגדוד שקד של גבעתי זיהה את המחבל מתקרב עם סכין שלופה, ירה ברגלו ופצע אותו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים ומצבו מוגדר קל עד בינוני. בעקבות ניסיון הפיגוע, הצומת נחסם לתנועה.

 

כשעה לאחר מכן חייל צה"ל  נפצע קל ברגלו מאבן שהושלכה לעברו במהלך הפרת סדר של פלסטינים בסמוך לגדר היישוב כרמי צור שבגוש עציון.

 

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר בתגובה לניסיון הפיגוע: "זה אות אזהרה נוסף לכך שאויביניו לא נחים לרגע ומנסים לפגוע בהתיישבות ובמתיישבים. תשובתנו הנחושה היא שהגענו לכאן כדי להישאר לנצח וכל ניסיון לפגוע בנו ייתקל בעוד ועוד התיישבות".

 

לפני ארבעה חודשיים נדקרו אב ובנו בדרך לטיפול שיניים בכפר הפלסטיני עזון. מאז לא נפצעו ישראלים בניסיונות פיגוע ביהודה ושומרון. לפני כחודשיים נורתה מחבלת פלסטינית ששלפה סכין בניסיון לדקור לוחם במערת המכפלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדכונים חמים
צומת הגוש, היום
צילום: עדכונים חמים
מומלצים