שתף קטע נבחר

חשד לחיסול בכביש 6: "שמעתי בום והרכב מולי התפוצץ"

מעט לפני השעה 12 בצהריים אירע פיצוץ ברכב שהיה בנסיעה, סמוך למחלף ניצני עוז. חמאדה טהא, בן 44 מכפר קאסם, נהרג ושניים נפצעו, בהם נער בן 14. עדת ראייה: "פתאום שמעתי 'בום'. כל החלקים עפו על הרכב שלי". החשד: חיסול על רקע פלילי

 

 

הרוג בפיצוץ ברכב, ביציאה מכביש 6: היום (א') מעט לפני השעה 12 בצהריים אירע פיצוץ ברכב שהיה בנסיעה, סמוך למחלף ניצני עוז. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של אחד הנוסעים, חמאדה טהא (אל-אסבח), בן 44 מכפר קאסם. שני נוסעים שהיו איתו, בהם נער, נפצעו באורח קל עד בינוני. שוטרים הגיעו למקום ונסיבות הפיצוץ נבדקות, כשההערכה היא שמדובר בחיסול על רקע פלילי.

פיצוץ רכב ב כביש 6 ניצני עוז  הרוג הרוגים  פצוע פצועים  ()
הרכב שבו אירע הפיצוץ, ליד מחלף ניצני עוז

פיצוץ רכב ב כביש 6 ניצני עוז  הרוג הרוגים  פצוע פצועים  ()

אישה שראתה את הפיצוץ סיפרה ל-ynet : "הייתי לכיוון הירידה מהגשר והוא בדיוק עלה, כנראה מכיוון דרום, ופתאום שמעתי 'בום' וכל הקדימה שלו התפוצצה, כל החלקים עפו לאוטו שלי. לפניי היה נהג משאית. עצרנו שנינו, הוא רץ מהר עם מטף כיבוי אש ואז כבר הגיעו עוד מכוניות מהעלייה". היא הוסיפה: "היה ילד שנראה בן 12, שיצא מאחורה. הוא יצא שלם אבל הוא התחיל לקלל ולצעוק. מקדימה היה בחור, הנהג, ראיתי אותו, הוא עוד היה חי, הוא הוציא את הידיים אבל לדעתי ממש פוצצו אותו, כל הקדימה של המכונית התפוצצה".

 

ממד"א נמסר כי בשעה 11:34 התקבל דיווח במד"א במרחב שרון על פיצוץ בכביש 57 סמוך למחלף ניצני עוז. חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו של הגבר בן ה-44 והעניקו טיפול רפואי לפצועים - גבר בן 32 במצב בינוני שפונה לבית החולים וולפסון ונער בן 14 שפונה במצב קל עד בינוני לבית החולים הלל יפה.

 

חובש בכיר במד״א, סמיח עבד אלקאדר, סיפר: "היינו בנסיעה מנהלתית על כביש 6 כשנתקלנו באירוע. ראינו רכב עם סימני פיצוץ קשים עומד בשוליים ביציאה מהמחלף. בסמוך אליו התהלכו שני אנשים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים. בתוך הרכב היה גבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

אחיו של הנרצח נורה למוות לפני כמעט שנה. האח עלי יצא מביתו בכפר קאסם לאחר שנורו לעברו יריות, רדף אחרי חשוד ברכב שטח - אך זה ביצע פרסה בכיכר, וירה בו למוות. בתיעוד שפורסם אז ניתן לראות את האח עלי מוטל על הקרקע בעת שרכב שטח מסוג באגי חלף במקום.


פורסם לראשונה 05/01/2020 11:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים