שתף קטע נבחר

"מקווה שאתם מחובקים למעלה". החברים נפרדים מסתיו ודין

חבריו של דין שושני מהמסעדה שבה עבד הודיעו כי היא לא תיפתח בינתיים. בן דודו ספד לו: "פרח טהור ומושא לגאווה". עמית, אחיה של סתיו הררי: "אני מקווה שאת במקום טוב יותר". חברה של סתיו הוסיפה: "אי אפשר לעכל ולהבין"

סתיו הררי דין שושני (צילום: איתי בלומנטל)
(צילום: איתי בלומנטל)

סתיו הררי ודין שושני, שנספו אתמול (שבת) באסון במעלית בחניון הבית ברחוב נדב בתל אביב, עברו לגור יחד בשכונת התקווה רק לפני כמה חודשים. עדן, אחות של דין שאמורה הייתה לחגוג אתמול יום הולדת, ספדה להם: "עשיתם לכם בית מתוק ונעים בדיוק כמוכם. אהבתם לארח אנשים ולשמח אותם ועכשיו אתם נקברים יחד לנצח נצחים".

 

אסון המעלית - כתבות נוספות:

 

במקום ברכות מחבריה וחגיגת יום הולדת, נאלצה עדן לקבל מנחמים. בעמוד הפייסבוק שלה היא כתבה: "תודה לכולם על כל החיזוקים, אין מילים לתאר את גודל הבור שנפער בלב של כולנו. הוספתי את התמונה האחרונה ששלח לי באמצע סרוויס שלו במנצ'וק שכל כך אהב. אוהבת אותך אחונה".

 

דין הוא אחד מהבעלים של מסעדת מנצ'וק בתל אביב וחבריו מספרים שהוא אהב מאוד לעבוד במטבח. אחרי האירוע הודיעו חבריו מהמסעדה בעמוד הפייסבוק שלה שלא יפתחו עד להודעה חדשה.

 

 

הלוויתם של דין שושני וסתיו הררי מאסון המעלית (צילום: מוטי קמחי)
הלוויתם של דין שושני וסתיו הררי מאסון המעלית(צילום: מוטי קמחי)

דין חזן, בן דודו של דין, הוסיף: "פרח טהור שאלוהים החליט שהוא רוצה ליהנות מנוכחותו היפה בגן עדן. אוהב אותך בן דודי האהוב. אמשיך לשאת את שמך בגאווה ובאהבה כי זה מה שהיית, גוש אהבה מושא לגאווה".

  

עמית הררי, אחיה של סתיו, נפרד מאחותו הבכורה: "הלכת והשארת אותי להיות האח הבכור שצריך לדאוג לכולם. זה היה התפקיד שלך והעברת לי אותו בלי התראה מוקדמת, בלי זמן להתכונן. אחותי הגדולה, אני אוהב אותך. אני חזק בשביל אבא, אמא ואופק. אני מקווה שאת שם למעלה במקום טוב יותר עם דין, אוחזים יד ביד".

 

ניב בן יהודה, חברה של סתיו, כתבה: "את כל כך אהובה ואי אפשר לעכל ולהבין. אני רוצה לקוות שאת שם למעלה וטוב לך, שאת ודין מחובקים ואוהבים, מסתכלים עלינו מלמעלה ומחייכים את החיוך הטהור והאוהב שלכם".

 

היום בצהריים נקברו דין וסתיו אחד ליד השנייה בבית העלמין ירקונים בתל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים