שתף קטע נבחר

בן 10 הסתתר במטוס לפריז וקפא למוות

גופת ילד אפריקאי נמצאה בכן הנסע של מטוס "אייר פראנס", שהמריא מחוף השנהב ונחת בצרפת. בחקירה מעריכים שהוא מת מקור במסע לאירופה

גופתו של ילד אפריקאי שהסתנן לטיסת "אייר פראנס", שהמריאה מחוף השנהב לפריז, נמצאה בכן הנסע של המטוס.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

חברת התעופה הצרפתית מסרה שגופת הילד התגלתה הבוקר בשדה התעופה שרל דה גול. ב"אייר פראנס" הביעו צער על הטרגדיה, ובצרפת פתחו בחקירה. המטוס, מסוג בואינג 777, המריא בשלישי בערב מאביג'אן, העיר הגדולה בחוף השנהב. גורם ביטחוני במדינה האפריקאית אמר ל-AFP: "מלבד הדרמה האנושית מדובר בכישלון גדול של האבטחה בשדה התעופה באביג'אן".

מטוס אייר פראנס נוחת נחיתה (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

גורם צרפתי אמר שזהות הילד, כבן עשר, לא ידועה. הוא הוסיף שהסיכוי לשרוד טיסה בכן הנסע של המטוס כמעט לא קיים. מקרה דומה היה בצרפת באפריל 2013, כשגופת ילד מקמרון נמצאה בכן הנסע של המטוס.

 

גורמים שמעורים בפרטי החקירה העריכו שהילד שהסתתר בטיסה מחוף השנהב קפא למוות במסע לאירופה, או שסבל ממחסור בחמצן ולא הצליח לנשום. הילד לא הצטייד בביגוד חם, והסתתר בחלק במטוס שבו אין חימום. מטוסי נוסעים טסים בדרך כלל בגובה של 9,000 עד 10,000 מטרים. בגבהים כאלה הטמפרטורות צונחות למינוס 50 מעלות צלזיוס.

 

לור פאלון, שעומדת בראש ארגון שמסייע למהגרים בצרפת, אמרה שהטרגדיה היא תוצאה של "סגירת הגבולות" של אירופה. היא הוסיפה: "כלל עוד אין נתיב של הגירה חוקית אנשים ינסו להסתתר כדי להגיע למדינה שאליה הם רוצים להגיע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מטוס "אייר פראנס", ארכיון
צילום: shutterstock
מומלצים