שתף קטע נבחר

נאבק בסוחרי הסמים במזרח ירושלים - וירו לעבר ביתו ורכבו

עטא עויסאת, תושב ג'בל מוכבר, פתח לאחרונה במאבק בתופעה במזרח ירושלים. אתמול ירו אלמונים לעבר הבית שבו שהו אשתו ובנו. לא היו נפגעים אך נגרם נזק. שני חשודים נעצרו. "החיים שלי בסכנה", אמר

 

 

המשטרה עצרה אתמול (יום ב') שני צעירים (בני 19 ו-21) בחשד שירו לעבר מכוניתו וביתו של הצלם עטא עויסאת בשכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים. הרקע למעשה הוא מאבקו של עויסאת בסוחרי הסמים בסביבת ביתו.

 

באירוע הירי אמש נגרם נזק לרכוש אך לא היו נפגעים. עויסאת סיפר ל-ynet כי "אשתי ובני היו בבית ופחדו מאוד, אמרתי למשטרה שמשפחתי בסכנה גבוהה". בית המשפט האריך את מעצר השניים עד ליום ראשון.

 

עויסאת הוסיף: "הגעתי למקום והתקשרתי למשטרה שחקרה את האירוע. בעדות שלי אמרתי להם שחיינו בסכנה. אם זה לא יטופל, אני אפנה למח"ש ואדווח שם על אוזלת יד מצד המשטרה. זה מעשה חמור שיכל להסתיים ברצח".

עטא עויסאת צלם עיתונות  ()
"יכול היה להסתיים ברצח". עטא עויסאת

רעולי פנים ירו על רכבו של עטא עויסאת ()
הנזק מהירי לעבר רכבו של עויסאת

רעולי פנים ירו על רכבו של עטא עויסאת ()

מפקד תחנת עוז ושוטרים נוספים הגיעו לזירה מיד לאחר הקריאה ועצרו את החשודים במעשה. האירוע תועד במצלמות האבטחה שבביתו, עויסאת ציין כי "אם ישחררו אותם - יתנו אור ירוק להמשך התופעה".

 

עויסאת, צלם עיתונות לשעבר, החליט לעזוב את התחום לאחר שנפגע בעבודתו, התמודד עם טראומה ועבר טיפול. "לצערי הרב בתקופה האחרונה אני רואה תופעה של סחר בסמים שהורסת הרבה אנשים שנופלים קורבן לסמים ובניהם ילדים במצוקה חברתית וכלכלית. זה הגיע גם לאזור הבית שלי", אמר.

 

"נמאס לי מהמצב. דיברתי עם אנשים כדי לטפל בתופעה, כרגע ללא תוצאות. החלטתי להיאבק לבד נגד התופעה ולתקוף את מי שעומד מאחוריה כי זה יכול להרוס כל אדם. בעקבות המאבק התחלתי לקבל איומים אבל הדבר הזה לא הרתיע אותי. המשכתי בדרכי. למרות הירי אני ממשיך במאבק ולא אשתוק אפילו אם אשאר לבד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים