שתף קטע נבחר

טרור הבלונים: נוטרל מטען שהועף מעזה לחוף אשדוד

חבלני משטרה נטרלו בצהריים מטען צינור קטן שחובר לכמה בלונים ונחת בחוף אשדוד. במערכת הביטחון חושדים כי מחבלים העיפו את הבלונים והמטען מרצועת עזה. תיעוד: המטען עף מעל לכביש ראשי בעיר. אמש תקף חיל האוויר בעזה בתגובה לשיגור בלון נפץ

מטען צינור קטן שהועף מרצועת עזה עם צרור בלונים נוטרל בצהריים (יום ו') בלא פגע בחוף אשדוד. חבלני משטרה הוזעקו למקום בעקבות דיווח והמשטרה סגרה את האזור עד לגמר הטיפול במטען. זו הפעם הרביעית בשלושת הימים האחרונים שצרור בלונים נוחת בשטח ישראל. המקרים הקודמים היו בעוטף עזה. בתיעוד בסרטון הבא נראה המטען עף מעל לכביש ראשי באשדוד.

 

 

 בלון חבלה עף מעל חלק מרכזי בעיר אשדוד (צילום: איתמר בן שימול)
בלוני הנפץ מעזה הגיעו לאשדוד(צילום: איתמר בן שימול)

 

צרור הבלונים שוגר הבוקר מרצועת עזה לעבר ישראל וחצה במעופו כביש ראשי בעיר. המטען לא התפוצץ ונוטרל על ידי חבלנים שהוזעקו למקום. המשטרה שבה וקוראת לציבור לדווח מיד למוקד 100 בכל מקרה של חפץ חשוד, לא לגעת בחפץ ולהרחיק סקרנים עד להגעת הכוחות.

 

מטען שחובר לצרור בלונים התפוצץ אתמול סמוך לרכז ביטחון שוטף של אחד מיישובי שדות נגב בעוטף עזה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. שלשום, כמה שעות לאחר אזעקת צבע אדום שנשמעה בקיבוצי הסביבה, הודיעה עיריית שדרות על צרור בלונים שנמצא באחד מרחובות העיר. חבלן שהגיע למקום טיפל במטען שחובר אליו.

 

 

חיל האוויר תקף אמש מוצב של חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ משטח הרצועה לעבר ישראל. בצה"ל מעריכים כי האחראים לירי הרקטות השבוע ולהפרחת הבלונים הם מחבלים סוררים המזוהים עם הג'יהאד האיסלאמי.

 

ארבע רקטות שוגרו השבוע מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף, זה הירי הראשון מתחילת 2020. שתיים מהרקטות יורטו על ידי כיפת ברזל ושתיים נוספות נפלו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתמר בן שימול
בלוני הנפץ מעזה הגיעו לאשדוד
צילום: איתמר בן שימול
מומלצים