שתף קטע נבחר

צעירה נהרגה בשרון ו-5 נפצעו, בהם הורים ובתם

אחלאם סלאמה, בת 21 מקלנסווה, נהרגה בתאונה ליד כפר סבא. חמישה בני אדם - בהם הורים וילדתם בת ה-11 - נפצעו באורח קל עד בינוני

 

 

 

תאונה קטלנית במוצאי שבת: אחלאם סלאמה, תושבת קלנסווה בת 21, נהרגה הערב בתאונת דרכים חזיתית בכביש 5504, סמוך לתחנת דלק בכפר סבא. בתאונה נפצעו חמישה בני אדם, בהם הורים ובתם. מצבם של הפצועים מוגדר קל עד בינוני, והם פונו לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה ומאיר בכפר סבא.  

 

הדיווח על התאונה, שאירעה לא הרחק ממחלף אייל וליד כביש 55, התקבל בשעה 20:40 במוקד מד"א במרחב ירקון. חובשים ופרמדיקים קבעו במקום את מותה של הצעירה ופינו חמישה פצועים: גבר כבן 25 עם חבלת ראש במצב בינוני פונה לבילינסון וארבעה במצב בינוני וקל פונו לבית החולים מאיר - גבר כבן 25 שנפגע בגפיו, ילדה בת 11 עם חבלות בחזה ונשים בנות 60 ו-33. בוחני משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

 

אחלאם סלאמה תושבת קלנסוה הרוגה ב תאונה תאונת דרכים ליד מחלף אייל ()
אחלאם סלאמה

תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 5504 , ציר אייל (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה, סמוך לכפר סבא(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, עידו שיף, הרחיב: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב עם פגיעות פח ובמרחק כמה מטרים רכב הפוך. בסמוך אליו שכבה על הכביש אישה בשנות העשרים לחייה כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. במקביל לסריקת הזירה להערכת מצבם של הפצועים הנוספים הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. הפצועים הנוספים, בהם כמה מבוגרים וילדה בת 11 שנפגעו באורח בינוני וקל, טופלו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים בילינסון ומאיר כשמצבם יציב".

 

הבוקר נהרג בן 22 לאחר שהתהפך עם רכבו בכביש 90 סמוך למפעלי ים המלח. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נהרגו שמונה בני אדם מתחילת השנה, לעומת 15 איש בתקופה המקבילה אשתקד. ב-2019 נהרגו בסך הכול 355 בני אדם בכבישי ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה בשרון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים