שתף קטע נבחר

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי אדרי, פורש במפתיע

ניצב אבי אדרי פורש מתפקידו אחרי תשעה חודשים בלבד שבהם כיהן כראש אגף התנועה. לפקודיו הסביר אדרי כי הוא "מבקש להיות עם משפחתו הקרובה"

 

ניצב אבי אדרי (צילום: דוברות המשטרה)
ניצב אבי אדרי(צילום: דוברות המשטרה)

פרסום ראשון: ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי אדרי, פורש מתפקידו אחרי תשעה חודשים בלבד בתפקיד. אדרי מונה רק במרץ האחרון לתפקיד והפתיע היום (א') את פקודיו כשהודיע להם על המהלך - שאותו נימק בכך שהוא "מבקש להיות עם משפחתו הקרובה".

 

ניצב אדרי, ששקל את ההחלטה בשבועות האחרונים, שיתף את ממלא מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן כבר בסוף השבוע - והיום סיפר, כאמור, על הצעד גם לפקודיו.

 

אדרי (50), שהיה בתקפידו הקודם המזכיר הביטחוני של השר לביטחון הפנים, נחשב לקצין מוערך שבזמן הקצר שהיה באגף התנועה הוביל מהלכים משמעותיים. הוא סיפר לפקודיו כי ראה את עצמו ממשיך שנים רבות במשטרה - אלא שבשל ההחלטה להיות כעת לצד משפחתו החליט לפרוש בהקדם.

 

אדרי מונה לתפקיד במקומו של ניצב דורון ידיד. הוא תושב היישוב עדי, נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במדעי החברה. בעבר היה מפקד תחנת חיפה ומפקד קורס הקצינים של משטרת ישראל.

 

פרישתו של אדרי באה כשברקע מכהן בראש המשטרה ממלא מקום המפכ"ל מוטי כהן. באחרונה רצה השר לביטחון הפנים גלעד ארדן לקדם הליך למינוי מפכ"ל קבוע למשטרה, שמתנהלת ללא אחד כזה כבר יותר משנה, אולם הוא החליט להקפיא את ההליך, "עקב הערמת קשיים משפטיים וסירוב ועדת גולדברג לבדוק כמה מועמדים", כלשונו.

 

בשבוע שעבר הודיע ממלא מקום המפכ"ל מוטי כהן כי יקיים סבב מינויים בצמרת המשטרה. "אמרתי פעמים רבות שההחלטה שלא לבצע את סבב המינויים נובעת מחוסר היכולת לראות את תמונת כוח האדם המלאה בקרב הקצונה הבכירה לצד הרצון שלא לפגוע בקצינים במסגרת סבב חלקי", כתב כהן במכתב שהועבר לשוטרים. "אולם לאור התארכות התקופה, אני סבור כי השתנו הנסיבות וכי בעת הזו אין מנוס מביצוע סבב מינויים, מלא ככל שניתן. הנחיתי להתחיל באופן מיידי את הליך המינויים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
ניצב אבי אדרי
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים